جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مقابله با مواد مخدر مانع تضعیف سرمایه اجتماعی می شود
12 اردیبهشت 1398 - 13:28
شناسه : 56288
0
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مواد مخدر را به نوعی می توان سرچشمه آسیب های اجتماعی دانست، گفت: قوت قلب کشور، سرمایه اجتماعی است که باید مانع آسیب دیدن آن شد. طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست ویژه تعاملات اطلاعاتی کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی استانهای کرمانشاه، ایلام و لرستان در سرسرای شهدای دولت استانداری اظهار داشت: کم رنگ جلوه دادن مبارزه با مواد مخدر ۲ پیامد منفی کاهش سرمایه اجتماعی و کم رنگ شدن حس حکومت داری در مردم است که باید از آن جلوگیری کرد./وی افزود: مواد مخدر چالشی است که امروز بشریت با آن مواجه است و البته کشورهای خاورمیانه بیشتر با آن درگیرند. در استان کرمانشاه نیز مناطق آلوده ای جود دارند و این یک واقعیت است./استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سرمایه اجتماعی تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند، گفت: در ۲۲ بهمن سال گذشته مشاهده شد که با افزایش ۴۰ درصدی سرمایه اجتماعی چه قوت قلبی به مسئولان داده شد و اقدام های دشمنان را بی اثر کرد./وظیفه مسئولان حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی است./وی اظهار داشت: تضعیف حس حکومت داری در بین مردم، یکی از پیامدهای منفی کم جلوه دادن مبارزه با مواد مخدر است. مردم نباید حس کنند که هرکس هر کاری خلاف قانون را بخواهد می تواند انجام دهد.

پ
پ

 

 

 

بازوند گفت: امیدواریم نتیجه جلسات هم اندیشی بین استانها پشتوانه سرمایه اجتماعی باشد و به تقویت حس حکومت داری در میان مردم بیانجامد.

**نشانه های مثبتی از کاهش آسیب ها در کرمانشاه وجود دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه نیز با تاکید براینکه حرکت استان به سمت کاهش قابل توجه آسیب های اجتماعی است، افزود: با فعالیت های اجتماعی و مداخله گری ها اقدام های مطلوبی شکل گرفته است.
محمدابراهیم الهی تبار گفت: ۱۱محله از ۱۳محله که سکونت گاه غیررسمی هستند در پوشش دفاتر تسهیل گری قرار دارند و روز گذشته نیز یکی از محلات حاشیه نشین استان در کنگاور به نام غم تسلی تخریب شد و ساکنین آن به مساکن مناسب منتقل شدند.
وی اظهار داشت: از دیگر نشان های نتیجه بخشی مداخلات، کاهش ۸/۵ درصدی طلاق و رشد ۲ درصدی ازدواج در استان بوده است. آمار خودکشی استان، برخلاف آنچه که به تازگی مدیرکل استانداری خوزستان در رسانه ها گفته، در سال ۹۶
۱۴ درصد کاهش داشت و سال ۹۷ نیز نسبت به سال ۹۶ بازهم کاهش داشته است.
معاون سیاسی استاندار کرمانشاه افزود: در موضوع نقاط بحرانی، شهرستان هرسین در استان کرمانشاه نقطه هدف قرار گرفته که با اقدام های فرهنگی و اجتماعی پیش گرفته شده تلاش داریم که شاخص های أین شهرستان به نقطه مطلوب برسد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.