جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

 پلیس راهور با دور دورهای شبانه و خودروهای پلاک مخدوش برخورد می کند
08 آبان 1400 - 9:46
شناسه : 273413
1
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت:متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد در ساعات پایانی شب و ابتدایی بامداد که خیابان ها خلوت تر می شود دست به اقدامات خطرناکی می زنند./وی افزود: حرکت با سرعت های سرسام آور و خطرناک، ویراژ دادن و لایی کشیدن از جمله رفتارهای خطرناکی است که از برخی رانندگان در ساعات پایانی شب سر می زند که این موضوع تهدیدی برای دیگران نیز به حساب می آید./سرهنگ شیری تصریح کرد: افراد زیادی بوده اند که با تصور اینکه خیابان خلوت است و توانایی کنترل خودرو را دارند دست به چنین رفتارهای خطرناکی شده اند اما در نهایت به کام مرگ فرو رفته اند./رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد:از این رو همکاران ما با این دسته از افراد و همچنین صاحبان خودروهای پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک برخوردهای لازم و قانونی را به عمل آورده و آن ها را توقیف می کند./وی در ادامه به برخوردهای صورت گرفته با متخلفان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در هفت ماه سپری شده از سال ۳ هزار و ۲۴۶ دستگاه خودرو به خاطر حرکت مارپیچ و ۹ هزار و ۶۰ دستگاه نیز به خاطر پخش صدای ناهنجار اعمال قانون شده اند.

پ
پ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با دور دورهای شبانه افراد و خودروهای پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک برخوردهای لازم و قانونی صورت می گیرد.

سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد در ساعات پایانی شب و ابتدایی بامداد که خیابان ها خلوت تر می شود دست به اقدامات خطرناکی می زنند.

وی افزود: حرکت با سرعت های سرسام آور و خطرناک، ویراژ دادن و لایی کشیدن از جمله رفتارهای خطرناکی است که از برخی رانندگان در ساعات پایانی شب سر می زند که این موضوع تهدیدی برای دیگران نیز به حساب می آید.

سرهنگ شیری تصریح کرد: افراد زیادی بوده اند که با تصور اینکه خیابان خلوت است و توانایی کنترل خودرو را دارند دست به چنین رفتارهای خطرناکی شده اند اما در نهایت به کام مرگ فرو رفته اند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: از این رو همکاران ما با این دسته از افراد و همچنین صاحبان خودروهای پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک برخوردهای لازم و قانونی را به عمل آورده و آن ها را توقیف می کند.

وی در ادامه به برخوردهای صورت گرفته با متخلفان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در هفت ماه سپری شده از سال ۳ هزار و ۲۴۶ دستگاه خودرو به خاطر حرکت مارپیچ و ۹ هزار و ۶۰ دستگاه نیز به خاطر پخش صدای ناهنجار اعمال قانون شده اند.

سرهنگ شیری تصریح کرد: در این مدت یک هزار و ۴۷۴ دستگاه خوردو نیز به خاطر لایی کشی و ۲ هزار و ۷۵۸ دستگاه نیز به خاطر دور دور کردن جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه ادامه داد: در هفت ماه سپری شده از سال ۵۹۴ دستگاه خودرو و ۱۰۴ دستگاه موتورسیکلت به خاطر ناهنجاری های اجتماعی مانند حرکات مارپیچ، صدای ناهنجار، شیشه دودی و پرده کشی، مزاحمت برای نوامیس، نوشتار و اشعار، لایی کشی، دور دور و … توقیف و روانه پارکنیگ شده اند.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد با توجه به فرا رسیدن فصل پائیز و آغاز بارش ها، حتما با سرعت مطمئنه رانندگی و از شتاب و عجله پرهیز کنند تا شاهد حوادث و اتفاقات ناگوار نباشیم.

گردآوری:محمد رضا جوادی نمین

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.