یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20857 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها

 پلیس راهور با دور دورهای شبانه و خودروهای پلاک مخدوش برخورد می کند
08 آبان 1400 - 9:46
شناسه : 273413
2
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت:متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد در ساعات پایانی شب و ابتدایی بامداد که خیابان ها خلوت تر می شود دست به اقدامات خطرناکی می زنند./وی افزود: حرکت با سرعت های سرسام آور و خطرناک، ویراژ دادن و لایی کشیدن از جمله رفتارهای خطرناکی است که از برخی رانندگان در ساعات پایانی شب سر می زند که این موضوع تهدیدی برای دیگران نیز به حساب می آید./سرهنگ شیری تصریح کرد: افراد زیادی بوده اند که با تصور اینکه خیابان خلوت است و توانایی کنترل خودرو را دارند دست به چنین رفتارهای خطرناکی شده اند اما در نهایت به کام مرگ فرو رفته اند./رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد:از این رو همکاران ما با این دسته از افراد و همچنین صاحبان خودروهای پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک برخوردهای لازم و قانونی را به عمل آورده و آن ها را توقیف می کند./وی در ادامه به برخوردهای صورت گرفته با متخلفان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در هفت ماه سپری شده از سال ۳ هزار و ۲۴۶ دستگاه خودرو به خاطر حرکت مارپیچ و ۹ هزار و ۶۰ دستگاه نیز به خاطر پخش صدای ناهنجار اعمال قانون شده اند.

پ
پ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با دور دورهای شبانه افراد و خودروهای پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک برخوردهای لازم و قانونی صورت می گیرد.

سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد در ساعات پایانی شب و ابتدایی بامداد که خیابان ها خلوت تر می شود دست به اقدامات خطرناکی می زنند.

وی افزود: حرکت با سرعت های سرسام آور و خطرناک، ویراژ دادن و لایی کشیدن از جمله رفتارهای خطرناکی است که از برخی رانندگان در ساعات پایانی شب سر می زند که این موضوع تهدیدی برای دیگران نیز به حساب می آید.

سرهنگ شیری تصریح کرد: افراد زیادی بوده اند که با تصور اینکه خیابان خلوت است و توانایی کنترل خودرو را دارند دست به چنین رفتارهای خطرناکی شده اند اما در نهایت به کام مرگ فرو رفته اند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: از این رو همکاران ما با این دسته از افراد و همچنین صاحبان خودروهای پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک برخوردهای لازم و قانونی را به عمل آورده و آن ها را توقیف می کند.

وی در ادامه به برخوردهای صورت گرفته با متخلفان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در هفت ماه سپری شده از سال ۳ هزار و ۲۴۶ دستگاه خودرو به خاطر حرکت مارپیچ و ۹ هزار و ۶۰ دستگاه نیز به خاطر پخش صدای ناهنجار اعمال قانون شده اند.

سرهنگ شیری تصریح کرد: در این مدت یک هزار و ۴۷۴ دستگاه خوردو نیز به خاطر لایی کشی و ۲ هزار و ۷۵۸ دستگاه نیز به خاطر دور دور کردن جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه ادامه داد: در هفت ماه سپری شده از سال ۵۹۴ دستگاه خودرو و ۱۰۴ دستگاه موتورسیکلت به خاطر ناهنجاری های اجتماعی مانند حرکات مارپیچ، صدای ناهنجار، شیشه دودی و پرده کشی، مزاحمت برای نوامیس، نوشتار و اشعار، لایی کشی، دور دور و … توقیف و روانه پارکنیگ شده اند.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد با توجه به فرا رسیدن فصل پائیز و آغاز بارش ها، حتما با سرعت مطمئنه رانندگی و از شتاب و عجله پرهیز کنند تا شاهد حوادث و اتفاقات ناگوار نباشیم.

گردآوری:محمد رضا جوادی نمین

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.