پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20850 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟

اگر حامی دولت هستیم دلواپسی ما باید ۱۴۵ هزار جوان بیکار استان کرمانشاه باشد
12 اسفند 1396 - 21:07
شناسه : 5812
0
استاندار کرمانشاه در دیدار با اعضای حزب کارگزاران اسلام آبادغرب: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: اگر حامی دولت هستیم و دلمان برای دولت می سوزد باید نگرانی و دلواپسیمان؛ ۱۴۵ هزار نفر جوان بیکار استان باشد که تقریبا همه خانواده ها درگیر آن هستند.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، مهندس هوشنگ بازوند عصر امروز شنبه در نشست با اعضای حزب کارگزاران اسلام آبادغرب اظهار داشت: دلسوزی اعضای حزب کارگزاران اسلام آبادغرب در مسیر توسعه و حل مشکلات استان در خور تحسین و راه گشاست.

بازوند افزود: درد استان، موانع ذهنی، نرم افزاری و اداری است که بر سر راه توسعه اقتصادی و اشتغال کرمانشاه است و تا مادامی که مشغول حاشیه ها شویم و از این موانع غافل شویم، از این هدف دورتر خواهیم شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: اگر حامی دولت هستیم و دلمان برای دولت می سوزد باید نگرانی و دلواپسیمان؛ ۱۴۵ هزار نفر جوان بیکار استان باشد که تقریبا همه خانواده ها درگیر آن هستند.

مهندس بازوند تأکید کرد: اینکه خودمان حقوقی از دولت بگیریم و مدام دنبال حاشیه های غیر ضروری باشیم و از حقوق حداقلی مردم که در طول دوره های مختلف گذشته برآورده نشده؛ غافل شویم، هنر نکرده ایم. مردم بهترین داور هستند.

وی با تأکید بر اینکه خط قرمز جریانهای سیاسی باید منافع استان باشد نه منافع شخصی، اظهار داشت: بحمدلله غالب دوستان مثل همین جمع حاضر هم همین طوراند، حساب تعداد معدودی که هنوز به بلوغ سیاسی لازم نرسیده اند از حساب عقلای سیاسی و آگاهی مقبول قاطبه ی جریان‌ها جداست.

بازوند اجرای سیاست‌های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی را مهمترین برنامه خود در توسعه اقتصادی دانست و گفت: ۲۴ کلید کارگشا در این سیاستها نهفته است. دوستانی که از برنامه های بنده سوال می کنند در جریان باشند، هیچ برنامه ای کارشناسی تر، دقیق تر و شفا بخش تر از اقتصاد مقاومتی دردهای ما را در کرمانشاه درمان کند.

وی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی پرورش شهروند فعال، یعنی تولید ثروت از ظرفیتهای درونی، یعنی صدور داشته ها و برون گرایی اقتصادی، من معتقدم ما اگر همه پای کار باشیم و ظرفیت های همدیگر را خنثی نکنیم ، می توانیم به تحقق شاخصهای اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه امیدوار باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: بارها گفته ام ، اگر منفعت میزی که مدیران پشت آن نشسته اند به مردم نرسد، مدیر باید بدون تعارف کنار برود. هنر من مدیر آن است که بتوانم با حفظ دایره ی اختیارات ، با تعامل ها و ارتباطات، از همه ی ظرفیت های مجموعه ی نظام برای حل مشکلات مردم و شکوفایی ظرفیت ها ی اقتصادی استفاده کنم. این موضوع خلاصه ای از برخی سیاستها و راهبردهای بلند بالای دولت تدبیر و امید است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.