جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

عملکرد استانداری کرمانشاه در خدمات رسانی به زلزله زدگان در قالب کتاب منتشر شود
20 اسفند 1396 - 17:33
شناسه : 6037
1
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با استاندار کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه بیان کرد:  به طوری که در اخبار آمده بود فعالیتهای شما در جریان خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بسیار چشمگیر بود و کاری جهادی انجام دادید و به سهم خودم از تلاشهای شما قدردانی میکنم.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه؛ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه بیان کرد:  به طوری که در اخبار آمده بود فعالیتهای شما در جریان خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بسیار چشمگیر بود و کاری جهادی انجام دادید و به سهم خودم از تلاشهای شما قدردانی میکنم.

ایشان بیان کرد: تجربه زلزله کرمانشاه برای کشور یک تجربه جدید شد که باید مسوولین این تجربه را حفظ کنند که اگر خدای نکرده مورد مشابهی پیش آمد خدمت‌رسانی مطلوبتر باشد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: به همان اندازه که به بازسازی خانه ها اهمیت داده میشود باید مراکز فرهنگی و مذهبی نیز مدنظر باشد . مسائل مذهبی بهترین آرامش در ایام زلزله است و تسکین دهنده است که میتواند نقش موثری در آرام کردن مردم داشته باشد.

مرجع تقلید شیعه افزود: این روزها خبررسانی حرف اول را در برنامه های جامعه دارد. تجربیات و عملکرد شما باید در قالب کتاب یا کتابچه منتشر شود و به دست مردم برسد.

ایشان میسر شدن جلب و جذب کمکهای مردمی را تنها با اطلاع‌رسانی صحیح از عملکرد و اقدامات مسوولین دانست و گفت:  خوب است از این اقدامات اطلاع رسانی شود که دولت از قبل پیش بینی های لازم را داشته باشد. بناهای فرسوده در کل کشور یک بلای بالقوه است. دولت باید با برنامه ریزی زمان بندی شده این مسأله را حل کند.

وی گفت:  انشالله روزی می‌رسد که در کرمانشاه همه خانه ها آباد شده و اثری از زلزله نمانده است و مردم نیز این خدمات را از برکات نظام اسلامی میدانند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.