یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20854 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند

ممنوعیت تحویل پروژه‌های مسکن مهر قبل از تکمیل زیرساخت‌!
03 بهمن 1397 - 14:28
شناسه : 16700
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه گفت: پرونده پروژه‌های مسکن مهر کشور به استثنای پروژه های معارض دار که در دستگاه قضایی پرونده دارند و یا پروژه های فاقد متقاضی، تا پایان سال ۹۸ بسته می‌شود./برنامه ریزی شده بخشی از پروژه های مسکن مهری که کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت داشته و یا متقاضی ندارند به کمیته امداد و بهزیستی واگذار شوند، اما اگر این نهادها نیز متقاضی این پروژه ها نباشند کار متوقف و زمین‌ها پس گرفته می شود./دیگر اجازه افتتاح هیچ پروژه ای تا تکمیل زیرساخت های آن داده نخواهد شد.

پ
پ

 احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه که امروز(سوم بهمن) در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اهتمام دولت برای اتمام پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: دولت برای اتمام این پروژه ها تاجایی که امکانات داشته باشد، کوتاهی نمی‌کند.

به گفته مهرآبادی تاکنون کار ساخت نزدیک به دو میلیون واحد مسکن مهر در کشور به اتمام رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در ادامه با بیان اینکه ادامه ساخت پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰ درصد با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد، افزود: قرار شده این نوع پروژه ها توسط راه و شهرسازی پس گرفته شود و زمین آنها بعدا در پروژه ها و در جاهای دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: برنامه ریزی شده بخشی از پروژه های مسکن مهری که کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت داشته و یا متقاضی ندارند به کمیته امداد و بهزیستی واگذار شوند، اما اگر این نهادها نیز متقاضی این پروژه ها نباشند کار متوقف و زمین‌ها پس گرفته می شود.

مهر آبادی با بیان اینکه دولت برای اجرایی کردن طرح های خود به زمین نیاز دارد، گفت: رئیس جمهور برای برگشت زمین ها به دولت برای اجرای سیاست های جدید تاکید دارد.

وی در ادامه تحویل پروژه های مسکن مهر را منوط به تکمیل زیرساخت های این پروژه ها دانست و تاکید کرد: در کل کشور اعلام کردیم که هیچ واحد مسکن مهری که خدمات زیر بنایی آن شامل راه دسترسی، محوطه سازی و… تکمیل نشده نباید تحویل شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر ادامه داد: قبلا و در برخی پروژه ها به هر دلیلی و بیشتر از طریق تعاونی های مسکن قبل از اتمام کارهای زیرساختی واحدها را تحویل متقاضیان می دادند که اتفاق خوبی نبود، هرچند از محل کمک های دولت و … این پروژه ها جمع شده اند. اما دیگر اجازه افتتاح هیچ پروژه ای تا تکمیل زیرساخت های آن داده نخواهد شد.

مهرآبادی سپس با تاکید بر اینکه در مورد پروژه های مسکن مهر اجازه افزایش قیمت نداریم، گفت: البته امکان افزایش هزینه نصبیات مثل آسانسور، شیرآلات و… بنا به قیمت روز وجود دارد./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.