دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20862 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود

مبتلایان به کرونا ردیابی می‌شوند
29 آبان 1399 - 13:07
شناسه : 262054
3
استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: به منظور جلوگیری از تردد افراد مبتلا و شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹، این افراد از طریق شبکه‌های تلفن همراه ردیابی می‌شوند. طلوع‌‌کرمانشاه :

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: افراد بیمار را از طریق شبکه های تلفن همراه ردیابی می کنیم و اجازه نمی دهیم‌ این افراد از طریق هواپیما و دیگر وسایل حمل نقلی تردد داشته باشند/وی با تاکید بر اینکه باید در این زمینه اطلاع رسانی کامل انجام تا از سوءاستفاده رسانه های بیگانه جلوگیری شود، گفت: مردم باید بدانند که اصلا شنود مکالمات تلفنی مطرح نیست و این طرح تنها برای جلوگیری از تردد افراد بیمار اجرا می‌شود/استاندار کرمانشاه یادآور شد: در ایام تعطیلی های صنوف، بانک های استان نباید چک صنوفی که تعطیل شده اند را برگشت بزنند و اگر بانکی از این دستورالعمل تخطی کند با آن برخورد خواهد شد.

پ
پ

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: افراد بیمار را از طریق شبکه های تلفن همراه ردیابی می کنیم و اجازه نمی دهیم‌ این افراد از طریق هواپیما و دیگر وسایل حمل نقلی تردد داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید در این زمینه اطلاع رسانی کامل انجام تا از سوءاستفاده رسانه های بیگانه جلوگیری شود، گفت: مردم باید بدانند که اصلا شنود مکالمات تلفنی مطرح نیست و این طرح تنها برای جلوگیری از تردد افراد بیمار اجرا می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کشور و استان کرمانشاه مناسب نیست و تعطیلی نسبی کشور برای ۱۵ روز به تصویب رسیده است، افزود: این تعطیلی از ساعت ۲۴ جمعه شب در قالب مستندات و پروتکل‌های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

بازوند با تاکید بر اینکه برای کنترل ویروس کرونا نیازمند یک انسجام بین مردم و مدیران در استان هستیم، عنوان‌ کرد: مردم اگر احساس کنند مدیران برای عبور از این بحران قدرتمند پای کار هستند، همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم برای سلامتی خود حتما از محدودیت ها حمایت و استقبال می کنند، افزود: براساس برآوردها بیش از ۸۰ درصد مردم کرمانشاه موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی می‌گیرند.

استاند ار کرمانشاه با اشاره به طرح خانواده محور کنترل ویروس کرونا، گفت: هدف از اجرای این طرح کنترل بیماری کووید ۱۹ و کاهش فشار بر روی سیستم درمانی است.

بازوند با بیان اینکه این طرح با کمک بسیج، خیرین و سازمان های مردم اجرایی خواهد شد، ادامه داد: برای اجرای این طرح به خودروها و مهمانسراهای ادارات نیاز داریم که باید آنها را تامین کنند.

وی عنوان کرد: در راستای این طرح هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد براساس اعلام بسیج و دانشگاه علوم پزشکی باید مواد غذایی خانواده های محروم شناسایی شده را تامین کنند و در این راستا از خیرین سلامت نیز کمک بگیرند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: در ایام تعطیلی های صنوف، بانک های استان نباید چک صنوفی که تعطیل شده اند را برگشت بزنند و اگر بانکی از این دستورالعمل تخطی کند با آن برخورد خواهد شد.

بازوند همچنین به وضعیت برگزاری نشست های اداری اشاره کرد و گفت: از این پس نشست های اداری کرمانشاه نیز حداکثر با ۱۵ نفر جمعیت برپا می‌شود و برگزاری نشست های شلوغ تر ممنوع خواهد شد.

وی در رابطه با طرح های اقناع سازی مردم نیز گفت: برای فعالیت های رسانه ای در این هفته ۱۰۰ میلیون تومان در اختیار صدا و سیما قرار می دهیم و سه نفر را به نمایندگی از اداره ارشاد، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی مسوول بررسی محتواهای تولید شده می کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.