چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20847 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

باید تجربه بازیکنان جوان را بالا برد/ از عنوان قهرمانی آسیا فاصله گرفته‌ایم
18 بهمن 1401 - 10:18
شناسه : 285161
3
سارا شیربیگی: طلوع‌‌کرمانشاه : خانم گل فوتسال آسیا گفت: در مسابقات اخیر حدود 60 تا 70 درصد تیم ملی جوانگرایی شده بود و تنها سه نفر از بازیکنان با تجربه سابق در تیم حضور داشتیم و همین بازیکنان باتجربه موثرترین نقش را در این رقابت‌ها داشتند./ باتوجه به تعطیلی سالهای اخیر تیم ملی فوتسال بانوان، نمی‌توان به صورت یکدفعه ای در تیم ملی جوانگرایی کرد، بلکه ابتدا باید با حضور در بازیهای تدارکاتی و تورنمنت‌های مختلف تجربه آنها را بالا برد./ به واسطه شرایطی که تیم ملی طی سالهای گذشته داشته، از آن تیم قهرمان آسیا که سابقا بودیم، فاصله گرفته‌ایم./ برای حضور در مسابقات کافا هم تنها سه روز در اردوها بودیم و تنها شانسی که داشتیم این بود که همه بازیکنان مستقیم از رقابت‌های لیگ برتر به مسابقات کافا اعزام شدند و این باعث شد تاحدودی در آمادگی باشیم.
منبع : ایسنا
پ
پ

خانم گل فوتسال آسیا به تعطیلی تیم ملی فوتسال بانوان طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: طی این مدت ازبک‌ها با برنامه‌ریزی و تلاش فاصله خود را با ما کم کرده‌اند.

سارا شیربیگی با اشاره به قهرمانی تیم ایران در رقابت های آسیای مرکزی(کافا) اظهارکرد: سطح چنین مسابقاتی برای ایران که قهرمان آسیاست چندان بالا نیست و حتی دو بازی اول ما هم در این رقابت‌ها بیشتر جنبه بازی تدارکاتی و هماهنگ شدن بازیکنان را داشت.

وی به پیروزی ۵ بر ۴ ایران برابر ازبکستان در فینال این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به اینکه چندسالی بود که اردو نداشتیم و تیم ملی تعطیل شده بود و از طرفی جوانگرایی هم صورت گرفته، برای همین ازبک‌ها فاصله خود را با ما کم کرده‌اند.

خانم گل مسابقات کافا تصریح کرد: به واسطه شرایطی که تیم ملی طی سالهای گذشته داشته، از آن تیم قهرمان آسیا که سابقا بودیم، فاصله گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: برای حضور در مسابقات کافا هم تنها سه روز در اردوها بودیم و تنها شانسی که داشتیم این بود که همه بازیکنان مستقیم از رقابت‌های لیگ برتر به مسابقات کافا اعزام شدند و این باعث شد تاحدودی در آمادگی باشیم.

شیربیگی در ادامه در خصوص جوانگرایی در تیم ملی هم گفت: در مسابقات اخیر حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم ملی جوانگرایی شده بود و تنها سه نفر از بازیکنان با تجربه سابق در تیم حضور داشتیم و همین بازیکنان باتجربه موثرترین نقش را در این رقابت‌ها داشتند.

وی جوانگرایی را لازمه رشد تیم ملی فوتسال بانوان دانست و ادامه داد: البته برای تحقق این مسئله باید برنامه‌ریزی و بررسی های دقیقی از سوی مسئولین انجام گیرد و در کنار جوانان از باتجربه‌ها نیز بهره گرفته شود.

خانم گل لیگ برتر ایران تاکید کرد: باتوجه به تعطیلی سالهای اخیر تیم ملی فوتسال بانوان، نمی‌توان به صورت یکدفعه ای در تیم ملی جوانگرایی کرد، بلکه ابتدا باید با حضور در بازیهای تدارکاتی و تورنمنت‌های مختلف تجربه آنها را بالا برد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.