سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20846 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟

پارک‌های کرمانشاه گردشگرپذیر می‌شوند/ راه‌اندازی “شهربازی” و “زمین ورزشی” در پارک‌ها
12 اسفند 1397 - 11:12
شناسه : 30108
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری کرمانشاه از واگذاری پارک های شهر به بخش خصوصی جهت ایجاد پروژه های گردشگری خبر داد./ قرار است پارک های شهر طی قراردادهای دو تا چهار ساله به بخش خصوصی واگذار شوند و فعالیت بخش خصوصی در این پارک ها مطابق ضوابط و مقررات شهرداری خواهد بود. بخش خصوصی موظف است ضمن حفظ فضای سبز پارک و تقویت آن، مطابق ضوابط شهرداری محیطی شاد و مفرح را ایجاد کند. با این اقدام شهرداری به جای نقش مدیریتی نقش نظارتی پیدا کرده و بستر برای حضور بخش خصوصی بیش از پیش فراهم می شود.

پ
پ

وحید شامبیاتی با اشاره به تاکید شهردار بر توسعه و رونق گردشگری از دل محلات و مناطق شهر گفت: در همین راستا قرار است با واگذاری پارک ها به بخش خصوصی محیط مناسبی برای حضور گردشگران در این مجموعه ها فراهم کنیم.

شامبیاتی تصریح کرد: قرار است پارک های شهر طی قراردادهای دو تا چهار ساله به بخش خصوصی واگذار شوند و فعالیت بخش خصوصی در این پارک ها مطابق ضوابط و مقررات شهرداری خواهد بود.

وی افزود: فعالیت بخش خصوصی در هر پارک به فراخور نیاز آن محله یا منطقه است و در همین راستا ممکن است در برخی پارک ها شهربازی کوچک، در برخی دیگر زمین ورزشی و در برخی دیگر مجموعه فرهنگی راه اندازی شود.

این مسئول تصریح کرد: در این واگذاری ها بخش خصوصی متعهد می شود که پرسنل فعال در پارک را نیز بکارگیری کند.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری کرمانشاه افزود: واگذاری پارک ها به بخش خصوصی علاوه بر کاهش هزینه های شهرداری جهت حفظ و نگهداری پارک ها، موجب بهبود خدمات دهی دراین مجموعه ها نیز می شود.

شامبیاتی در همین راستا از واگذاری دو پارک آزادگان(نزدیکی میدان آزادگان) و پارک شبدیز (واقع در کمربندی الهیه) به بخش خصوصی خبر داد وافزود: بخش خصوصی موظف است ضمن حفظ فضای سبز پارک و تقویت آن، مطابق ضوابط شهرداری محیطی شاد و مفرح را ایجاد کند.

وی افزود: طبق برنامه قرار است در این دو پارک شهربازی های کوچک راه اندازی شود و در آمد بخش خصوصی از محل استفاده از همین وسایل بازی خواهد بود.

شامبیاتی تصریح کرد: با این اقدام شهرداری به جای نقش مدیریتی نقش نظارتی پیدا کرده و بستر برای حضور بخش خصوصی بیش از پیش فراهم می شود./ ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.