جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

انتقال مجروحان استان کرمانشاه را مدیون وجود فرودگاه هستیم/ فرودگاه‎های دوشتان تپه و قلعه مرغی امکان پرواز اضطراری داشته باشند
05 آذر 1396 - 8:54
شناسه : 2284
0
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: تعداد زیادی از مجروحان از کرمانشاه از طریق هوایی به شهرهای دیگر منتقل شدند که این را مدیون وجود فرودگاه و حمل و نقل هوایی هستیم.

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طلوع، اسماعیل نجار در مراسم افتتاحیه کارگاه گارد ضمن ابراز امیدواری از اینکه برپایی اینگونه برنامه‎های آموزشی بتواند گامی در کاهش دردهای مردم بردارد، گفت: در دیدار اخیر با نماینده دبیرکل سازمان ملل ایشان انتقال یک روزه ۹۰۰۰ مجروح در زلزله بم، از طریق فرودگاه را یک رکورد جهانی عنوان کرد.

وی در بیان تفاوت زلزله بم و کرمانشاه گفت: زلزله بم با وجود شدت بالا اوایل صبح و روشنایی و در وسعتی محدود اتفاق افتاد اما زلزله کرمانشاه در اوایل شب و تاریکی مطلق و در وسعتی بزرگ در هفت شهر و ۱۹۳۰ روستا رخ داد که کار بررسی میزان آسیب و امدادرسانی را تا روشنایی به تعویق انداخت.

رئیس سازمان مدیریت بحران در مورد وضعیت کنونی مناطق زلزله زده در شمالغرب کشور گفت: در کرمانشاه با کمک مردم، ارتش و سپاه با وجود برخی کاستی‎ها در شرایط تثبیت هستیم اما وقوع ۸۰۰ پس‎لرزه باعث ترس ساکنان و عدم بازگشت به منازلشان شده است و واقعیت این است که برای اسکان موقت نیاز به ۴۵ تا دو ماه زمان است و باید صبور باشیم.

وی با بیان اینکه در تهران هم اگر حادثه بزرگی رخ دهد حمل و نقل زمینی دیگر میسر نخواهد بود و تنها حمل و نقل هوایی می تواند کمک کند، تاکید کرد: باید برای این امر علاوه بر فرودگاه مهرآباد فرودگاه‎های دوشتان تپه و قلعه مرغی نیز آمادگی پروازهای اضطراری را داشته باشند.

گفتنی است؛ در این همایش دکتر حناچی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، دکتر رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، دکتر نجار، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، دکتر فرزانه شرفبافی مدیرعامل ایران ایر، مهندس خدایی قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مشاوران مدیرعامل و مدیران کل وکارشناسان و کارکنان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی و جمعی دیگر از مقامات کشوری و لشگری و همچنین مدیران و متخصصان صنعت هوانوردی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.