جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب
01 اسفند 1397 - 12:00
شناسه : 25517
3
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: باید کودکان و نوجوانان را با اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب آشنا کنیم. طلوع‌‌کرمانشاه :

مهناز فتاحی در نشست با مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه بر ضرورت برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در حوزه آب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اهمیت مقوله صرفه‌جویی در مصرف آب تاکید کرد./فتاحی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف کانون با موضوع آب و آموزش صرفه جویی به کودکان طی سال‌های مختلف، افزود: این مساله رسالت کانون است که در بحث محیط زیست و آب ورود کند و برنامه‌های مختلفی را نیز در طی سال‌های متمادی با همین موضوع اجرا کرده و در سال‌های آتی نیز برگزاری چنین برنامه‌هایی را پیش بینی کرده است./علیرضا تخت شاهی مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه، نیز در این دیدار از آمادگی این اداره کل برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری خبر داد افزود: با تمامی امکانات در خدمت کودکان و نوجوانان هستیم./تخت‌شاهی با استقبال از برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی با کانون، گفت: با تمام توان آماده‌ایم روی نسل کودک و نوجوان سرمایه‌گذاری کنیم.

پ
پ
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه  از کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان فردای کشور یاد کرد و بر ضرورت بیشتر شدن همکاریهای فرهنگی ادارات مختلف با کانون پرورشی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با مسائل و مشکلات تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اگر کودکان و نوجوانان توانمند بار بیاند در آینده جامعه ای موفق خواهیم داشت. 
 
در این دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از کلیه اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای بازدید از تصفیه خانه‌های آب کرمانشاه دعوت کرد.
 
در پایان این دیدار بر امضای تفاهم‌نامه فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در حوزه آب تاکید شد/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.