چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20847 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

افزایش تولید زباله در کرمانشاه
16 اسفند 1399 - 8:46
شناسه : 265914
0
مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مهندس حسن مرادی اظهار داشت: در سطح شهر کرمانشاه جمع آوری زباله در سه شیفت کاری طی شبانه روز انجام می‌شود که با توجه به قرارگیری در آستانه سال جدید تولید زباله حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است./مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود:برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و از ظرفیت نیروی انسانی و ماشین‌آلات به منظور خدمات رسانی به شهروندان استفاده می‌شود./مهندس مرادی تصریح کرد: مشکل خاصی در راستای جمع آوری زباله وجود ندارد و با همه ظرفیت آماده خدمات رسانی هستیم./وی عنوان کرد: طی شبانه روز ۷۰۰ تا ۹۰۰ تن زباله تولید می شود که به منظور بازیافت به شرکت بازیافت انتقال داده می‌شود./مهندس مرادی گفت: در سطح کشور با توجه به فرهنگ سازی که در گذشته صورت گرفته و مشارکت خوبی که شهروندان دارند زباله یک بار در شبانه روز جمع آوری می‌ شود اما در شهر کرمانشاه شهروندان همکاری لازم را به عمل نمی‌آورند در نتیجه مجبور هستیم در سه شیفت کاری نسبت به جمع آوری زباله اقدام کنیم./مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در کرمانشاه شهروندان با ترک از منزل، زباله را همراه خود بیرون می آورند که کار خوبی نیست بنابراین باید از طریق شهرداری به مناطق اعلام شود تا مردم در ساعات خاصی زباله را داخل مخازن بریزند و در کرمانشاه نیز مانند سایر شهرها یکبار در روز نسبت به جمع آوری زباله اقدام شود./مهندس مرادی خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد زباله‌های کرمانشاه بازیافت و مابقی به عنوان ضایعات به معدن زباله در سراب قنبر انتقال می یابد و دفن می شود.

پ
پ

مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به قرارگیری در آستانه سال جدید تولید زباله حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه مهندس حسن مرادی اظهار داشت: در سطح شهر کرمانشاه جمع آوری زباله در سه شیفت کاری طی شبانه روز انجام می‌شود که با توجه به قرارگیری در آستانه سال جدید تولید زباله حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و از ظرفیت نیروی انسانی و ماشین‌آلات به منظور خدمات رسانی به شهروندان استفاده می‌شود.

مهندس مرادی تصریح کرد: مشکل خاصی در راستای جمع آوری زباله وجود ندارد و با همه ظرفیت آماده خدمات رسانی هستیم.
وی عنوان کرد: طی شبانه روز ۷۰۰ تا ۹۰۰ تن زباله تولید می شود که به منظور بازیافت به شرکت بازیافت انتقال داده می‌شود.

مهندس مرادی گفت: در سطح کشور با توجه به فرهنگ سازی که در گذشته صورت گرفته و مشارکت خوبی که شهروندان دارند زباله یک بار در شبانه روز جمع آوری می‌ شود اما در شهر کرمانشاه شهروندان همکاری لازم را به عمل نمی‌آورند در نتیجه مجبور هستیم در سه شیفت کاری نسبت به جمع آوری زباله اقدام کنیم.

مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در کرمانشاه شهروندان با ترک از منزل، زباله را همراه خود بیرون می آورند که کار خوبی نیست بنابراین باید از طریق شهرداری به مناطق اعلام شود تا مردم در ساعات خاصی زباله را داخل مخازن بریزند و در کرمانشاه نیز مانند سایر شهرها یکبار در روز نسبت به جمع آوری زباله اقدام شود.

مهندس مرادی خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد زباله‌های کرمانشاه بازیافت و مابقی به عنوان ضایعات به معدن زباله در سراب قنبر انتقال می یابد و دفن می شود.

این مسئول افزود: بازیافت زباله روشی نوین است که کرمانشاه در آن پیشرو و الگو است.
مهندس مرادی گفت: به دنبال بازیافت زباله، کمپوست تولید و برای مصارف کشاورزی و باغبانی استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: همان گونه که شهروندان انتظار دارند نیروهای شهرداری با جدیت و تلاش برای داشتن شهری پاک داشته اقدام کنند ما هم انتظار مشارکت از آنها را داریم.

مهندس مرادی بیان کرد: یکی از مقوله هایی که در خدمات شهری می‌تواند موثر باشد مشارکت شهروندان است که با توجه به وسعت شهر، بافت فرسوده و نقاط حاشیه ای سطح شهر بدون مشارکت شهروندان نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

وی افزود: مردم باید با شهرداری همکاری کنند و بدانند که شهر متعلق به همه است و همه باید در حفظ زیبایی و نگهداری شهر بکوشند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.