جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

صادرات ۲۰۰ هزار تن گندم از استان کرمانشاه
20 آذر 1396 - 11:29
شناسه : 2706
0
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از صادرات ۲۰۰ هزار تن گندم خبر داد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع، مظفر رحیمی در جلسه با انجمن سیلوداران استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی سیلوداران بخش خصوصی استان در زمینه امداد رسانی به زلزله زدگان شهرستانهای غربی استان کرمانشاه، اظهار داشت: سیلوداران بخش خصوصی استان به عنوان بازوان توانمند مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به خوبی در کنار سایر اقشار جامعه در صحنه امداد رسانی حاضر شدند و همچنین دو سیلوی زرین خوشه ذهاب و گند مزار ذهاب نیز به عنوان پایگاه امداد رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نبودند ، که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور در ادامه در خصوص بحث ذخیره سازی گندم در سیلوهای بخش خصوصی اظهار داشت: استان با ظرفیت بیش یک میلیون و دویست هزار تن در دو بخش دولتی و خصوصی، از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار می باشد و سیلو داران محترم نیز می بایستی تمام تلاش خود را در حفظ و حراست از گندمهای ذخیره سازی شده طبق مفاد قرارداد انجام دهند و با هوادهی، دوران و قرص گذاری به موقع در حفظ کیفیت گندمهای ذخیره سازی شده اهتمام ورزند.

این مسئول همچنین در خصوص برنامه حمل گندم به خارج استان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مدیران شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، هم اکنون حمل گندم به خارج استان با آهنگ حمل روزانه بیش از ۵ هزار تن در دستور کار قرار دارد ولیکن بنا به دلایلی تا کنون موفق به اجرای این مهم نشده ایم و از سیلوداران محترم نیز خواست تا با همکاری بیش از پیش این آهنگ حمل را به روزانه ۵ هزار تن افزایش دهیم.

وی از خروج بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم از استان از ابتدای سال تا کنون به مقاصد مشخص شده در سایر استانهای کشور اشاره نمود و افزود: طبق برنامه حمل اعلامی تا پایان دیماه می بایستی بالغ بر پانصد هزار تن گندم از استان به سایر نقاط کشور حمل گردد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.