سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20846 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟

منتظر بارش برف باشید/افزایش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دمای امشب کرمانشاه
29 دی 1400 - 10:49
شناسه : 275730
0
 کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان: طلوع‌‌کرمانشاه :

سعید قاسمی ، با اشاره به تداوم برودت هوا در اکثر نواحی استان در شب گذشته، اظهار کرد: سنقر با ۲۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، اسلام‌آباد غرب با ۱۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و روانسر با ۱۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند./دمای شهر کرمانشاه نیز در شب گذشته یازده درجه سانتی‌گراد زیر صفر بود./ موج بارشی فردا کرمانشاه را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اولین اثرات این موج افزایش حداقل دمای شبانه امشب خواهد بود که انتظار می رود به طور غالب بین هفت تا ۱۰ درجه در نقاط مختلف استان به ثبت برسد./شروع بارش‌های این موج را از صبح فردا اعلام کرد که تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت و بارش حتی در نواحی گرمسیری هم به صورت برف نمود خواهد کرد./ پیک بارش‌ها مربوط به نواحی غربی استان و خصوصا منطقه اورامانات است که نسبتاً سنگین و بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی‌متر خواهد بود./ وزش باد نسبتا شدید هم می‌تواند منجر به کولاک بخصوص در نواحی کوهستانی واقع در غرب استان شود./ با عبور این موج در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه مجددا شاهد افت شدید دمای شبانه در سطح استان خواهیم بود، حداقل دمای شبانه به همین محدوده‌ای که طی دو شب اخیر داشتیم، خواهد رسید

پ
پ

 کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه سنقر با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان کرمانشاه در شب گذشته(۲۸ دی) بود، گفت: انتظار می رود در اکثر نقاط استان دمای هوا امشب بین هفت تا ۱۰ درجه افزایش یابد.

سعید قاسمی ، با اشاره به تداوم برودت هوا در اکثر نواحی استان در شب گذشته، اظهار کرد: سنقر با ۲۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، اسلام‌آباد غرب با ۱۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و روانسر با ۱۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند.

وی ادامه داد: دمای شهر کرمانشاه نیز در شب گذشته یازده درجه سانتی‌گراد زیر صفر بود.

رییس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به موج بارشی که کرمانشاه را تحت تأثیر قرار می‌دهد، عنوان کرد: اولین اثرات این موج افزایش حداقل دمای شبانه امشب خواهد بود که انتظار می رود به طور غالب بین هفت تا ۱۰ درجه در نقاط مختلف استان به ثبت برسد.

قاسمی شروع بارش‌های این موج را از صبح فردا اعلام کرد که تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت و یادآور شد: بارش حتی در نواحی گرمسیری هم به صورت برف نمود خواهد کرد.

وی پیک بارش‌ها را مربوط به نواحی غربی استان و خصوصا منطقه اورامانات دانست که نسبتاً سنگین و بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد نسبتا شدید هم یاد کرد که می‌تواند منجر به کولاک بخصوص در نواحی کوهستانی واقع در غرب استان شود.

قاسمی با بیان اینکه با عبور این موج در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه مجددا شاهد افت شدید دمای شبانه در سطح استان خواهیم بود، گفت: حداقل دمای شبانه به همین محدوده‌ای که طی دو شب اخیر داشتیم، خواهد رسید./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.