جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اگر رشادت‌های رزمندگان نبود آرامش امروز را نداشتیم/ هشت سال در سنگر سلامت
07 مهر 1401 - 10:28
شناسه : 280711
1
مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

در هفته دفاع مقدس از تعدادی از رزمندگان، پیشکسوتان، جانبازان، خانواده های معزز شهدای انتقال خون، ایثارگران و شاغلین پر تلاش پیش از ظهر «چهارشنبه ششم مهر ماه» در سالن اجتماعات اداره کل انتقال خون استان تقدیر شد/دکتر مریم میرزاده« مدیر کل انتقال خون استان » در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تا امروز استان کرمانشاه را جزء استانهایی نام برد که در زمان دفاع مقدس هشت سال درگیر جنگ بود/دکتر میرزاده افزود: پرسنل انتقال خون در زمان جنگ تحمیلی خون و فرآورده های خونی را برای مجروحین جنگ تأمین می کردند، در کل خدمات رسانان انتقال خون در آن زمان همگی ایثارگر بودند و جا دارد از رشادت های این عزیزان تقدیر شود.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری طلوع-مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه اگر رشادت‌ها و جانفشانی های دوران دفاع مقدس نبود، آرامش امروز را نداشتیم، افزود: امروز به نمایندگی از طرف کلیه رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده معزز شهدا و پرسنل پر تلاش انتقال خون از تعدادی از این عزیزان تقدیر به عمل می آید.

دکتر میرزاده در خاتمه سخنانش، با آرزوی موفقیت و سلامتی برای عموم مردم، امیدوار بود شاهد صلح و آرامش در کل جهان باشیم.

جهاد در سنگر سلامت

در ادامه محسن زارعی« مشاور امور ایثارگران انتقال خون کرمانشاه» با تبریک هفته دفاع مقدس سخنان خود را آغاز کرد و یکی از مفیدترین جلسات را مراسم تقدیر از خانواده های عزیز شهدای هشت سال دفاع مقدس، بازنشستگان، پیشکسوتان و پرسنل پر تلاش انتقال خون دانست، که در همه مراحل زندگی خصوصاً دوران هشت سال دفاع مقدس با جان و دل پای کار بودند، که آرامش امروز را مدیون جانفشانی های این عزیزان هستیم.

زارعی جهاد این عزیزان را حضور و جانفشانی در سنگر هشت سال دفاع مقدس و جهاد دوم را جهاد در سلامت عنوان کرد و افزود: امیدوارم این مراسمات قدمی مثبت در ارتقاع سلامت باشد.

در این مراسم، پیشکسوتان بازنشسته انتقال خون که در زمان دفاع مقدس خدمت کردند به مختصری از بازگوی خاطرات آن زمان اشاره کردند، همچنین خواستار بیمه تکمیلی برای بازنشستگان و برخورداری از حق مناطق جنگی شدند.

لازم به ذکر است: در پایان مراسم از جمع کثیری از فرزندان شهدای عزیز، رزمندگان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و پرسنل پرتلاش انتقال خون کرمانشاه تقدیر شد./ رحمانی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.