سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

سه نکته مهم درباره نتایج قرعه کشی ایران خودرو
11 آذر 1401 - 6:58
شناسه : 282655
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

ایرانخودرو فقط ۶۰۰ دستگاه پژو پارس را در قالب طرح فروش فوق‌العاده آذر عرضه کرد. حدود ۳.۱ میلیون ایرانی برای دریافت این محصول اقدام کردند تا شانس برنده شدن در قرعه‌کشی یک به پنج هزار و ۲۴۸ باشد

پ
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، افزایش قیمت خودرو ظرف هفته‌های اخیر تقاضا در بازار را بالا برده است. بعد از اینکه مشخص شد تعداد متقاضیان خرید خودرو‌های ایرانخودرو در بورس تقریبا دو برابر میزان عرضه بوده، روز چهارشنبه ۹ آذر نتایج قرعه‌ کشی ایران خودرو نشان داد، حدود ۶.۵ میلیون ایرانی برای خرید محصولات این کارخانه از طریق قرعه‌کشی اقدام کردند درحالی که تعداد مدل‌های عرضه شده در این مرحله فقط پنج هزار دستگاه بوده است. پژو پارس، سورن پلاس و وانت آریسان ۲ مدل‌هایی بودند که آخرین روز هفته قبل در قالب طرح‌های فروش عادی و فوق‌العاده ایران خودرو عرضه شدند و مثل مرحله قبلی، پژو پارس به‌لطف اختلاف قیمت ۹۰ درصدی در کارخانه و بازار، بیشترین متقاضی را داشته است.

۱- پژو پارس ELX با موتور XU۷P در طرح فروش آذر ایرانخودرو بیشترین متقاضی را داشته است. در مجموع از حدود شش میلیون و ۴۵۵ هزار و ۷۸ نفری که در قالب طرح‌های فروش عادی و فوق‌العاده ایرانخودرو آذر ثبت‌نام کردند، پنج میلیون و ۳۴۰ هزار و ۴۷۸ نفر یعنی تقریبا ۸۳ درصد متقاضیان روی این محصول دست گذاشتند. آمار‌ها نشان می‌دهند سه میلیون و ۱۴۸ هزار و ۸۱۲ نفر در قالب طرخ فروش فوق‌العاده و یک میلیون و ۹۱۶ هزار و ۶۶۹ نفر در قالب طرح فروش عادی برای خرید پژو پارس دست به کار شدند. حالا ایرانخودرو امروز چهارشنبه ۹ آذر ظرفیت این مدل را در قالب هر دو طرح ۶۰۰ نفر اعلام کرده است. به‌این ترتیب از هر پنج هزار و ۲۴۸ نفر، یک نفر شانس برنده شدن پژو پارس را در قالب طرح فروش فوق‌العاده را داشته و شانس برنده شدن متقاضیان پژو پارس در طرح فروش عادی یک به سه هزار و ۱۹۴ است.

۲- ظرفیت فروش سورن پلاس در قالب طرح‌های فروش عادی و فوق‌العاده ایرانخودرو روی هم دو هزار و ۲۰۰ دستگاه بود و در مجموع یک میلیون و ۳۵۹ هزار و ۸۵۹ نفر برای خرید آن اقدام کردند. به این ترتیب از هر ۹۸۳ نفر، یک نفر در قالب طرح فروش فوق‌العاده شانس برنده شدن سورن پلاس را دارد و شانس برنده شدن این محصول در قرعه‌کشی طرح فروش عادی یک به ۳۱۳ است. قیمت کارخانه سورن پلاس تقریبا ۲۶۱ میلیون تومان است و همین محصول در بازار آزاد نزدیک ۱۰۰ میلیون تومان بیشتر معامله می‌شود.

۳- ایرانخودرو، وانت آریسان ۲ را آذر امسال در قالب طرح فروش فوری برای اولین بار عرضه کرد. قیمت اعلام شده ایرانخودرو برای وانت آریسان ۲ در کارخانه ۲۸۵ میلیون تومان است و در بازار ارزش این محصول به ۳۲۰ میلیون تومان می‌رسد. طبق آمار اعلام شده از سوی ایرانخودرو، دقیقا ۲۹ هزار و ۷۳۹ نفر برای خرید وانت آریسان ۲ اقدام کردند و ظرفیت فروش این محصول هزار و ۶۹۴ دستگاه بوده است. به زبان ساده شانس برنده شدن وانت آریسان ۲ در قالب قرعه‌کشی ایرانخودرو یک به ۱۷ خواهد بود.

آمار عرضه و تقاضای محصولات ایرانخودرو در آذر ۱۴۰۱

خودرو

طرح

متقاضیان

ظرفیت فروش

پژو پارس ELX با موتور XU7P

فوق‌العاده

سه میلیون و ۱۴۸ هزار و ۸۱۲ نفر

۶۰۰ دستگاه

پژو پارس ELX با موتور XU7P

فوری

یک میلیون و ۹۱۶ هزار و ۶۶۹ نفر

۶۰۰ دستگاه

سورن پلاس دوگانه‌سوز

فوق‌العاده

۹۸۳ هزار و ۳۴۶ نفر

هزار دستگاه

سورن پلاس دوگانه‌سوز

فوری

۳۷۶ هزار و ۵۱۳ نفر

هزار و ۲۰۰ دستگاه

وانت آریسان

فوری

۲۹ هزار و ۷۳۹ نفر

هزار و ۶۹۴ دستگاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.