جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مجتمع‌های “بین‌راهی” کرمانشاه، با ابتدایی‌ترین امکانات!
12 آذر 1401 - 11:08
شناسه : 282702
0
معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : علی اصغر رشنو، بااشاره به فعالیت حدود 90 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سطح استان کرمانشاه، اظهار کرد: متاسفانه سطح امکانات این مراکز بسیار ابتدایی بوده و عمدتا معطوف به فروش بنزین و گازوئیل به مسافران شده است/وی با بیان اینکه برنامه ساماندهی و تقویت زیرساخت این مجتمع‌ها را در دستورکار قرار داده‌ایم، افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان برای این موضوع اعتبار لحاظ شده است/ طبق برنامه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان که دارای مشکلاتی در بحث گازرسانی، اجرای برق، آبرسانی و... هستند به ما اطلاع می دهند تا این زیرساخت ها را به صورت رایگان برای آنها تامین کنیم/رشنو میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای کمک به مجتمع های بین راهی کرمانشاه را حدود 65 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از آن باید به سراغ ساماندهی و لزوم ارائه خدماتی دیگر همچون ایجاد تعمیرگاه و بهسازی و نوسازی نمازخانه، سرویس بهداشتی و رستوران و... بروند/ از آنجایی که میراث فرهنگی استان رویکرد  تعریف محورهای جدید گردشگری در مناطق مختلف استان را در دستور کار قرارداده، بنابراین باید مجتمع های رفاهی بین راهی هم بتوانند خدمات مناسبی را به مسافران داخل و خارج از استان که به آنها مراجعه می کنند، بدهند/ تا سال گذشته فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی زیر نظر اداره کل راهداری بود که تمامی فعالیت های آنها زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی قرار گرفته تا ارائه خدمات به مسافران را در آنها ارتقاء دهیم.
منبع : ایسنا
پ
پ

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه، امکانات مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی کرمانشاه را ابتدایی توصیف کرد و از اختصاص اعتبار برای تقویت زیرساخت آنها خبر داد.

علی اصغر رشنو، بااشاره به فعالیت حدود ۹۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سطح استان کرمانشاه، اظهار کرد: متاسفانه سطح امکانات این مراکز بسیار ابتدایی بوده و عمدتا معطوف به فروش بنزین و گازوئیل به مسافران شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ساماندهی و تقویت زیرساخت این مجتمع‌ها را در دستورکار قرار داده‌ایم، افزود: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان برای این موضوع اعتبار لحاظ شده است.

رشنو اعلام کرد: طبق برنامه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان که دارای مشکلاتی در بحث گازرسانی، اجرای برق، آبرسانی و… هستند به ما اطلاع می دهند تا این زیرساخت ها را به صورت رایگان برای آنها تامین کنیم.

رشنو میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای کمک به مجتمع های بین راهی کرمانشاه را حدود ۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از آن باید به سراغ ساماندهی و لزوم ارائه خدماتی دیگر همچون ایجاد تعمیرگاه و بهسازی و نوسازی نمازخانه، سرویس بهداشتی و رستوران و… بروند.  

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که میراث فرهنگی استان رویکرد  تعریف محورهای جدید گردشگری در مناطق مختلف استان را در دستور کار قرارداده، بنابراین باید مجتمع های رفاهی بین راهی هم بتوانند خدمات مناسبی را به مسافران داخل و خارج از استان که به آنها مراجعه می کنند، بدهند.  

وی اظهار کرد: تا سال گذشته فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی زیر نظر اداره کل راهداری بود که تمامی فعالیت های آنها زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی قرار گرفته تا ارائه خدمات به مسافران را در آنها ارتقاء دهیم.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.