چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20823 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد

آیا نرخ هتل‌ها و مراکز اقامتی کرمانشاه در نوروز ۹۸ تغییر می‌کند؟
08 اسفند 1397 - 9:57
شناسه : 28473
1
نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه پاسخ داد طلوع‌‌کرمانشاه :

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: نرخ اسکان در واحدهای اقامتی استان برای نوروز تغییر نمی‌کند./ طبق روال هرساله واحدهای اقامتی و مهمان پذیرها در آستانه نوروز به تمیز کردن مکان، تعویض البسه و آماده سازی های لازم برای پذیرش مسافران نوروزی اقدام می کنند. با همکاری گشت‌هایی از میراث فرهنگی، مرکز بهداشت و اداره اماکن بر واحدهای اقامتی نظارت های مستمر به عمل می آید./ در حال حاضر ۲۸ هتل و مهمان پذیر شامل ۱۶مهمان پذیر و ۱۲ هتل و هتل آپارتمان در سطح استان کرمانشاه فعال است./ هتلی در بلوار طاقبستان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هتلی پنج ستاره در منطقه سراب قنبر کرمانشاه در دست ساخت است، با توجه به افزایش هزینه سفرهای خارجی باید به طور جدی درصدد رونق گردشگری و دگرگونی اقتصاد استان برآییم./ «کرمانشاه ۲۰۲۰» رویداد بزرگی در گردشگری استان کرمانشاه است که مسئولان هم درصدد فراهم آوری مقدمات هستند.

پ
پ

 

سیروس گل عنبر از آمادگی واحدهای اقامتی استان کرمانشاه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: طبق روال هرساله واحدهای اقامتی و مهمان پذیرها در آستانه نوروز به تمیز کردن مکان، تعویض البسه و آماده سازی های لازم برای پذیرش مسافران نوروزی اقدام می کنند.

به گفته گل عنبر، همچنین اتحادیه هتلداران در تمام جلسات کارگروه گردشگری و ستاد خدمات سفر حضور می یابند و طرح هایی را تصویب می کنند.

وی افزود: همچنین با همکاری گشت‌هایی از میراث فرهنگی، مرکز بهداشت و اداره اماکن بر واحدهای اقامتی نظارت های مستمر به عمل می آید.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه با تاکید بر اینکه نوروز امسال نرخ اسکان در هتل ها و واحدهای اقامتی تغییر نخواهد کرد، گفت: در حال حاضر ۲۸ هتل و مهمان پذیر شامل ۱۶مهمان پذیر و ۱۲ هتل و هتل آپارتمان در سطح استان کرمانشاه فعال است.

گل‌عنبر گفت: هتلی در بلوار طاقبستان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است افزون بر این استاندار از ساخت هتلی پنج ستاره در منطقه سراب قنبر کرمانشاه خبر داده است.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش هزینه سفرهای خارجی باید به طور جدی درصدد رونق گردشگری و دگرگونی اقتصاد استان برآییم.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه افزود: «کرمانشاه  ۲۰۲۰» رویداد بزرگی در گردشگری استان کرمانشاه است که مسئولان هم درصدد فراهم آوری مقدمات هستند.

گل‌عنبر تصریح کرد: به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران نوروزی درصدد تعیین صلاحیت شماری از خانه های مسافر در منطقه طاقبستان هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به صنعت گردشگری بیان کرد: درصدد فراهم کردن زیرساختهای گردشگری در استان کرمانشاه هستیم.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه همچنین خواستار ساماندهی دست فروشان محدوده خیابان امیرآباد شرقی و میدان آزادی توسط نیروهای انتظامی و قضایی شد و گفت: وجود این افراد سبب کسادی بازار واحدهای اقامتی مربوطه می شود بنابراین باید اقدامی جدی برای جذب گردشگران در این واحدها انجام شود./ مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.