جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اسکورت گوشت وارداتی تا فروشگاه‌ها
08 اسفند 1397 - 10:05
شناسه : 28476
0
معاون اتاق بازرگانی گفت: گوشت‌های وارداتی بعد از بازشدن پلمب در خودرو‌های حامل تا محل فروشگاه‌های توزیع اسکورت می‌شود. طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشیار فقیهی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر توزیع کالا‌های اساسی گفت: محموله گوشت‌های وارداتی بعد از باز شدن پلمب در خودرو‌های حامل، تا محل فروشگاه‌های محل توزیع به‌نوعی اسکورت می‌شود تا از رسیدن آن به دست مصرف کننده واقعی و هدف اطمینان حاصل شود./وی افزود: البته این جزو وظایف قانونی ما نیست، ولی برای کنترل بازار در چارچوب قوانین و مقررات عادی نمی‌توانیم با این قبیل کالا‌ها مثل کالا‌های عادی در شرایط عادی برخورد کنیم./معاون اقتصادی اتاق بازرگانی با بیان این‌که اولویت اتاق اصناف تمرکز بر فروش فوق‌العاده است گفت: ما دنبال این هستیم که فرهنگ فروش فوق‌العاده را ترویج کنیم.

پ
پ

هوشیار فقیهی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم و بهاره افزود: ۱۱۵ نمایشگاه عرضه مستقیم در استان‌ها و شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود که چندین کمیته راهبری برای نظارت بر فعالیت این نمایشگاه‌ها درست کرده‌ایم تا مستمراً کار نظارت را انجام دهند و باید نظارت‌های فیزیکی به‌شدت افزایش یابد که تمهیدات ویژه‌ای برای آن اندیشیده شده است.

معاون اقتصادی اتاق بازرگانی، تعادل عرضه و تقاضا را شرط حل مشکلات بازار دانست و گفت: در حوزه گوشت با تمهیداتی که اندیشیده شده انتظار داریم فاصله قیمت آزاد و دولتی این کالا کاهش یابد که قطعاً هم کاهش خواهد یافت.

هوشیار فقیهی با ابراز این‌که اصناف حاشیه سودشان را از فروش مرغ در برخی از استان‌ها تا ۴ درصد کاهش داده‌اند گفت: این درست نیست که نهاده با ارز ۴۲۰۰ تومان تأمین شود بعد قیمت مرغ را با نرخ نیمایی محاسبه کنیم/تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.