سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

ستاره والیبال برزیل رئیس‌جمهور کشورش را تهدید کرد!
12 بهمن 1401 - 10:16
شناسه : 285000
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

ملی پوش والیبال برزیل در پستی به طور ناخواسته رییس‌جمهور کشورش را تهید کرد که پس از ایجاد جنجال مجبور به عذرخواهی شد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از ورد آف والی، والاس دسوزا، یکی از مهم‌ترین والیبالیست‌های مرد برزیل در قرن بیست و یکم، با پست خود در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد.

قهرمان المپیک تیم ملی والیبال برزیل در ریو، شب گذشته نظرسنجی را در اینستاگرام منتشر کرد و پرسید: “آیا با این تفنگ کالیبر ۱۲ به صورت “لولا” شلیک می‌کنی؟”

ستاره والیبال برزیل رئیس‌جمهور کشورش را تهدید کرد!

والیبالیست ۳۶ ساله ، که در تیم سادا کروزیرو برزیل بازی می‌کند در ابتدا عکسی با تفنگ ساچمه‌ای و بعد یک تفنگ کالیبر ۱۲ منتشر کرد و جعبه نظرات را برای تعامل با دنبال‌کنندگانش باز گذاشت.

او درباره این حاشیه‌ها گفت: هر کسی که من را به خوبی می‌شناسد می‌داند که من هرگز تحت هیچ شرایطی علیه کسی، به ویژه رئیس جمهورمان، خشونت را تحریک نمی‌کنم. بنابراین من به اینجا آمده‌ام تا عذرخواهی کنم. این یک پست تاسف بار بود که من ساخته بودم. من اشتباه کردم و در اینجا عذرخواهی می‌کنم زیرا وقتی شما اشتباه می‌کنید، هیچ راهی برای فرار وجود ندارد. شما باید اشتباه را بپذیرید و عذرخواهی کنید. من هرگز قصد تحریک خشونت یا نفرت را نداشتم. این سبک من نیست این چیزی نیست که ورزش به من یاد داده است و این چیزی نیست که من می‌خواهم آن را به کسی منتقل کنم.

باشگاه کروزیرو اعلام کرد که آن‌ها عمیقاً از انتشار این پست توسط والاس و محتوای آن متأسف هستند. باشگاه کروزیرو اظهار کرد که آموزش‌های لازم را به کارکنان و بازیکنان در مورد اهمیت و مسئولیت استفاده از رسانه‌های اجتماعی خواهد داد.

هم‌چنین فدراسیون برزیل (CBV) نیز به پست والاس واکنش نشان داد و گفت که هر نوع خشونت یا تحریک به اعمال خشونت آمیز را رد می‌کند و می‌داند که ورزش ابزاری برای تبلیغ ارزش‌هایی مانند احترام، بردباری و برابری است.

به گزارش ایسنا، لولا داسیلوا، رئیس‌جمهور برزیل است که عالی‌ترین مقام رسمی کشور برزیل محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.