جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

انجام بیش از ۱۶۰۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی استان کرمانشاه
13 بهمن 1401 - 10:17
شناسه : 285037
1
معاون راهداری استان کرمانشاه اعلام کرد؛ طلوع‌‌کرمانشاه : علی سلیمی گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان؛ با تلاش بی وقفه راهداران، تردد در محورهای اصلی و شریانی برقرار بوده و کلیه محورهای روستایی و فرعی استان کرمانشاه باز است/طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱هزار و ۶۸۴ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی انجام و ۹۹۵ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی در سطح راه های روستایی استان مورد استفاده قرار گرفته است/بیشترین بارش در سطح استان مربوط به شهرستان های کرمانشاه، پاوه، سنقر و کلیایی بوده است و محورهای روستایی شهرستان های صحنه، ثلاث‌باباجانی و هرسین نیز در این عملیات بازگشایی شده است/ ۴۶ اکیپ راهداری در استان کرمانشاه فعال و آمادگی لازم برای انجام عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی را دارند/تعداد ۱۰۶ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه ۱۴۱ نفر نیرو راهدار برای برف‌روبی محورهای روستایی به کارگیری شده است/در جریان عمليات برف‌روبی در محورهای روستایی، ۶۲ مقطع ریزش برداری انجام و به ۵۱ خودرو امداد رسانی شده است/وی در پایان، با بیان اینکه همشهریان از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند، افزود:درصورت انجام سفرهای جاده ای حتماً در تماس با ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها از وضعیت راه ها مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت نمایند.
پ
پ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱ هزار و ۶۸۴ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی و فرعی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، علی سلیمی گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان؛ با تلاش بی وقفه راهداران، تردد در محورهای اصلی و شریانی برقرار بوده و کلیه محورهای روستایی و فرعی استان کرمانشاه باز است.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱هزار و ۶۸۴ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی انجام و ۹۹۵ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی در سطح راه های روستایی استان مورد استفاده قرار گرفته است.

سلیمی افزود: بیشترین بارش در سطح استان مربوط به شهرستان های کرمانشاه، پاوه، سنقر و کلیایی بوده است و محورهای روستایی شهرستان های صحنه، ثلاث‌باباجانی و هرسین نیز در این عملیات بازگشایی شده است.

وی عنوان کرد: ۴۶ اکیپ راهداری در استان کرمانشاه فعال و آمادگی لازم برای انجام عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی را دارند.

معاون راهداری اضافه کرد: تعداد ۱۰۶ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه ۱۴۱ نفر نیرو راهدار برای برف‌روبی محورهای روستایی به کارگیری شده است.

سلیمی افزود: در جریان عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی، ۶۲ مقطع ریزش برداری انجام و به ۵۱ خودرو امداد رسانی شده است.

وی در پایان، با بیان اینکه همشهریان از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند، افزود: درصورت انجام سفرهای جاده ای حتماً در تماس با ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها از وضعیت راه ها مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت نمایند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.