جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اورژانس کرمانشاه نیروی داوطلب جذب می‌کند
06 خرداد 1402 - 11:30
شناسه : 287517
2
 مسوول آموزش و مدیر روابط‌ عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : «اکبر آزادی» افزود: در دوره‌های گذشته حدود ۵۰ نفر ۵۰ ساعت آموزش کمک‌های اولیه را فرا گرفتند و برای دوره ششم هم حدود ۲۰ داوطلب دیگر آموزش می بییند/داوطلبین دوره های گذشته در سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز، راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس در کنار نیروهای امدادی حضور داشتند/مسوول آموزش و مدیر روابط‌ عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه داوطلبان در این دوره به ۲ گرو اورژانس یار و همیار اورژانس براساس مدرک دانشگاهی مرتبط تقسیم‌بندی می‌شوند، گفت: طرح جذب داوطلب اورژانس باهدف جذب و آموزش نیروهای متخصص برای امدادرسانی بهتر در سراسر کشور صورت گرفته است/افراد دارای تحصیلات مرتبط با پزشکی و اورژانس در این طرح به عنوان اورژانس یاران ساماندهی می‌شوند که برای ارایه خدمات نیازمند آموزش نیستند و دیگر افراد نیز در قالب همیاران اورژانس ساماندهی می‌گردند/همیاران اورژانس که مدرک تحصیلی مرتبط ندارند، به صورت رایگان ۵۰ ساعت آموزش را سپری می کنند تا بتوانند در زمان بحران اقدام به امدادرسانی کنند/داوطلبان در نهایت لباس مخصوص دریافت می کنند و می توانند در زمان بروز بحران ها و یا حوادث وارد عمل شوند و در کنار نیروهای اورژانس قرار گیرند/مسوول آموزش و مدیر روابط‌ عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پرشکی کرمانشاه افزود:داوطلبان می‌توانند در سامانه ثبت‌نام طراحی شده برای این موضوع با مراجعه به آدرس https://emergencycenter.kums.ac.ir/fa/eforms/forms نام‌نویسی کنند.
منبع : ایرنا
پ
پ

 مسوول آموزش و مدیر روابط‌ عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این مرکز به منظور مدیریت بهتر در زمان بحران و امدادرسانی به مصدومان، نیروی داوطلب با عنوان اورژانس یار و همیار اورژانس جذب می‌کند.

«اکبر آزادی» افزود: در دوره‌های گذشته حدود ۵۰ نفر ۵۰ ساعت آموزش کمک‌های اولیه را فرا گرفتند و برای دوره ششم هم حدود ۲۰ داوطلب دیگر آموزش می بییند.

وی اضافه کرد: داوطلبین دوره های گذشته در سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز، راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس در کنار نیروهای امدادی حضور داشتند.

مسوول آموزش و مدیر روابط‌ عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه داوطلبان در این دوره به ۲ گرو اورژانس یار و همیار اورژانس براساس مدرک دانشگاهی مرتبط تقسیم‌بندی می‌شوند، گفت: طرح جذب داوطلب اورژانس باهدف جذب و آموزش نیروهای متخصص برای امدادرسانی بهتر در سراسر کشور صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: افراد دارای تحصیلات مرتبط با پزشکی و اورژانس در این طرح به عنوان اورژانس یاران ساماندهی می‌شوند که برای ارایه خدمات نیازمند آموزش نیستند و دیگر افراد نیز در قالب همیاران اورژانس ساماندهی می‌گردند.

آزادی اظهار داشت: همیاران اورژانس که مدرک تحصیلی مرتبط ندارند، به صورت رایگان ۵۰ ساعت آموزش را سپری می کنند تا بتوانند در زمان بحران اقدام به امدادرسانی کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان در نهایت لباس مخصوص دریافت می کنند و می توانند در زمان بروز بحران ها و یا حوادث وارد عمل شوند و در کنار نیروهای اورژانس قرار گیرند.

مسوول آموزش و مدیر روابط‌ عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پرشکی کرمانشاه افزود: داوطلبان می‌توانند در سامانه ثبت‌نام طراحی شده برای این موضوع با مراجعه به آدرس https://emergencycenter.kums.ac.ir/fa/eforms/forms نام‌نویسی کنند.

وی با اعلام اینکه بهره گیری از نیروهای داوطلب یکی از اهرم‌های آشنا و موفق در سازمان های خدماتی و عام المنفعه به شمار می رود، گفت: این اهرم به ویژه در شرایط بحران و به هنگام بروز حوادث نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد که شاهد ثبت نام علاقه‌مندان در این طرح سراسری در استان کرمانشاه باشیم تا بتوانیم همانند همیشه خدمات مطلوب و با کیفیتی را در سریعترین زمان ممکن به شهروندان ارایه دهیم.

اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اکنون ۶۷ پایگاه، ۱۴۵ دستگاه آمبولانس، ۲ اتوآمبولانس، یک اورژانس هوایی به کمک هوانیروز با ۶۵۰ پرسنل در سطح استان دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.