شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

دستگیری چهار هزار خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه/با مبلغان مواد مخدر در فضای مجازی برخورد شد
20 آبان 1402 - 10:42
شناسه : 290453
0
سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان؛ طلوع‌‌کرمانشاه : کیوان گل آوری ، در خصوص جمع‌آوری معتادین متجاهر اظهار کرد:از ابتدای امسال حدود ٨٠٠ نفر در استان کرمانشاه به صورت گروهی جمع‌آوری شدند و تاکنون دستگیری عمده انجام نشده اما به صورت موردی حدود ۵٠ نفر را جمع‌آوری کردیم/ در هفت ماهه نخست امسال جمع‌آوری معتادین متجاهر علاوه بر زیباسازی چهره شهر تأثیرات عمده‌ای به ویژه در حوزه کاهش چشمگیر ناهنجاری‌ها و جرائم خصوصا سرقت (نخستین و مهمترین ارتکاب جرم معتادین متجاهر) ایجاد کرده و شاهد کاهش ۴٠ درصدی سرقت هستیم/ در استان کرمانشاه در هفت ماهه نخست امسال ٢ تن و ٢۵٠ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و حدود چهار هزار نفر خرده فروش مواد مخدر جمع‌آوری شدند/برخورد با مکان‌های پلاک قرمز (اماکنی که محل توزیع مواد مخدر هستند) انجام و این اماکن پلمب شدند و در فضای مجازی با افرادی که در زمینه تبلیغ، ترویج و مصرف مواد مخدر فعالیت داشتند برخورد کردیم/نظارت بر مراکز ترک اعتیاد نیز با جدیت انجام شد و با بررسی این مراکز به نوعی در روند ترک اعتیاد تأثیرات مثبتی ایجاد شد.
پ
پ
 

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه چهار هزار نفر خرده فروش مواد مخدر طی هفت ماهه نخست امسال دستگیر شدند. 

 

کیوان گل آوری ، در خصوص جمع‌آوری معتادین متجاهر اظهار کرد: از ابتدای امسال حدود ٨٠٠ نفر در استان کرمانشاه به صورت گروهی جمع‌آوری شدند و تاکنون دستگیری عمده انجام نشده اما به صورت موردی حدود ۵٠ نفر را جمع‌آوری کردیم.

وی افزود: با راه‌اندازی مجمع صیانت شهرستان کنگاور که برای ساماندهی این افراد احداث شده معتادین بهبود یافته مستقر در مراکز درمانی استان کرمانشاه را به این مجتمع منتقل می‌کنیم.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: به این ترتیب با خالی شدن تخت ها در کمپ های ترک اعتیاد دوباره جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی گفت: در هفت ماهه نخست امسال جمع‌آوری معتادین متجاهر علاوه بر زیباسازی چهره شهر تأثیرات عمده‌ای به ویژه در حوزه کاهش چشمگیر ناهنجاری‌ها و جرائم خصوصا سرقت (نخستین و مهمترین ارتکاب جرم معتادین متجاهر) ایجاد کرده و شاهد کاهش ۴٠ درصدی سرقت هستیم.

گل آوری ابراز کرد: در استان کرمانشاه در هفت ماهه نخست امسال ٢ تن و ٢۵٠ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و حدود چهار هزار نفر خرده فروش مواد مخدر جمع‌آوری شدند.

وی ادامه داد: برخورد با مکان‌های پلاک قرمز (اماکنی که محل توزیع مواد مخدر هستند) انجام و این اماکن پلمب شدند و در فضای مجازی با افرادی که در زمینه تبلیغ، ترویج و مصرف مواد مخدر فعالیت داشتند برخورد کردیم.

گل آوری تأکید کرد: نظارت بر مراکز ترک اعتیاد نیز با جدیت انجام شد و با بررسی این مراکز به نوعی در روند ترک اعتیاد تأثیرات مثبتی ایجاد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.