شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

تایید صلاحیت ۳ داوطلب انتخابات “مجلس خبرگان” در کرمانشاه
07 بهمن 1402 - 9:53
شناسه : 291764
0
طلوع‌‌کرمانشاه : علی شعبانی با اشاره به ثبت نام شش داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان در استان، گفت: از این تعداد طبق اعلام صورت گرفته سه نفر تایید صلاحیت شدند. به گفته رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه آیت الله مصطفی علما، آیت الله امان الله نریمانی و حجت الاسلام مهدی خطیبی سه داوطلب تایید شده برای انتخابات مجلس خبرگان در استان هستند. شعبانی با بیان اینکه داوطلبانی که تایید صلاحیت نشده‌اند سه روز برای اعتراض فرصت دارند، گفت: این داوطلبان از ششم تا هشتم بهمن ماه برای ثبت اعتراض فرصت دارند و پس از آن شورای نگهبان طی یک فرصت ۱۰ روزه به اعتراضات رسیدگی خواهد کرد. اگر داوطلبی نسبت به بررسی نتایج، اعتراضی داشته باشد، بر اساس قانون می‌تواند از روز ۶ تا ۸ بهمن ماه به مدت سه روز اعتراض خود را اعلام و شورای نگهبان نیز ۱۰ روز یعنی از ۹ تا ۱۸ بهمن فرصت رسیدگی به این اعتراضات را خواهد داشت
پ
پ

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تایید صلاحیت سه داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در استان خبر داد.

 

علی شعبانی با اشاره به ثبت نام شش داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان در استان، گفت: از این تعداد طبق اعلام صورت گرفته سه نفر تایید صلاحیت شدند.

 

به گفته رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه آیت الله مصطفی علما، آیت الله امان الله نریمانی و حجت الاسلام مهدی خطیبی سه داوطلب تایید شده برای انتخابات مجلس خبرگان در استان هستند.

 

شعبانی با بیان اینکه داوطلبانی که تایید صلاحیت نشده‌اند سه روز برای اعتراض فرصت دارند، گفت: این داوطلبان از ششم تا هشتم بهمن ماه برای ثبت اعتراض فرصت دارند و پس از آن شورای نگهبان طی یک فرصت ۱۰ روزه به اعتراضات رسیدگی خواهد کرد.

 

اگر داوطلبی نسبت به بررسی نتایج، اعتراضی داشته باشد، بر اساس قانون می‌تواند از روز ۶ تا ۸ بهمن ماه به مدت سه روز اعتراض خود را اعلام و شورای نگهبان نیز ۱۰ روز یعنی از ۹ تا ۱۸ بهمن فرصت رسیدگی به این اعتراضات را خواهد داشت.

 

اسامی نهایی داوطلبان تأیید صلاحیت شده در ۱۹ بهمن اعلام خواهد شد.

 

داوطلبان از روز ۲۵ بهمن تا ۹ اسفند ماه فرصت تبلیغات دارند. 

 

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.