شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20832 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد

آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه
27 اسفند 1402 - 12:04
شناسه : 292563
1
فرماندار کرمانشاه اعلام کرد: طلوع‌‌کرمانشاه : محمدرضا آمویی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه، با اشاره به آماده باش بیش از ۱۲۰۰ نفر از نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و ... در ایام نوروز در شهرستان کرمانشاه، گفت: شیفت بندی های لازم برای حضور شبانه روزی کارکنان این دستگاه ها جهت خدمات‌رسانی به شهروندان صورت گرفته است/وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی شهرستان کرمانشاه در خدمت مردم و مسافران نوروزی خواهند بود، از شهروندان و مسافرانی که کرمانشاه را برای سفر انتخاب کرده اند خواست تا با نیروهای امدادی و انتظامی همکاری لازم را داشته‌ باشند تا خدای نکرده با مشکل مواجه نشوند/فرماندار کرمانشاه همچنین از ایجاد یک کمپ نوروزی در پارک شاهد کرمانشاه جهت اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: برپا کردن چادر در دیگر نقاط شهر و خصوصاً در مسیر رودخانه ها ممنوع بوده و با احترام به مسافران نوروزی، در صورت مشاهده این افراد به پارک شاهد هدایت خواهند شد/وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ مدرسه به همراه تعدادی اماکن و سالن های ورزشی جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی، تصریح کرد: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه لازم است نسبت به تجهیز این اماکن اهتمام لازم را داشته باشند/فرماندار کرمانشاه، لایروبی رودخانه های فصلی و آب های سطحی به هنگام بارش های قوی پیش رو و احتمالی در ایام نوروز را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری از هم اکنون برای جلوگیری از طغیان رودخانه ها و دفع آب های سطحی اقدامات و پیش‌بینی های لازم را انجام دهد/یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد آشکار سازی نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش سوانح رانندگی است که راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه باید از هم اکنون اقدامات لازم را صورت دهند.
منبع : ایسنا
پ
پ

 فرماندار کرمانشاه از آماده باش ۱۲۰۰ نفر ‌در شهرستان کرمانشاه برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا آمویی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه، با اشاره به آماده باش بیش از ۱۲۰۰ نفر از نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و … در ایام نوروز در شهرستان کرمانشاه، گفت: شیفت بندی های لازم برای حضور شبانه روزی کارکنان این دستگاه ها جهت خدمات‌رسانی به شهروندان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی شهرستان کرمانشاه در خدمت مردم و مسافران نوروزی خواهند بود، از شهروندان و مسافرانی که کرمانشاه را برای سفر انتخاب کرده اند خواست تا با نیروهای امدادی و انتظامی همکاری لازم را داشته‌ باشند تا خدای نکرده با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار کرمانشاه همچنین از ایجاد یک کمپ نوروزی در پارک شاهد کرمانشاه جهت اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: برپا کردن چادر در دیگر نقاط شهر و خصوصاً در مسیر رودخانه ها ممنوع بوده و با احترام به مسافران نوروزی، در صورت مشاهده این افراد به پارک شاهد هدایت خواهند شد.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ مدرسه به همراه تعدادی اماکن و سالن های ورزشی جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی، تصریح کرد: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه لازم است نسبت به تجهیز این اماکن اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه، لایروبی رودخانه های فصلی و آب های سطحی به هنگام بارش های قوی پیش رو و احتمالی در ایام نوروز را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری از هم اکنون برای جلوگیری از طغیان رودخانه ها و دفع آب های سطحی اقدامات و پیش‌بینی های لازم را انجام دهد.

آمویی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد آشکار سازی نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش سوانح رانندگی است که راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه باید از هم اکنون اقدامات لازم را صورت دهند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.