شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20830 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری

اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان
28 اسفند 1402 - 10:13
شناسه : 292579
2
مدیر پایانه مرز پرویزخان  در قصرشیرین؛ طلوع‌‌کرمانشاه : امین حیدریان افزود: این تصمیم براساس اعمال محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راه و بخشنامه ترانزیت و پایانه های مرزی برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی و کاهش بار ترافیکی جاده ها اعمال شده است/ در این مدت تانکرهای حامل سوخت حق تردد در جاده های کشور را ندارند اما این اعمال محدودیت شامل تانکرهای خالی سوخت نیست و تانکرهای خالی مجاز به خروج از کشور به سمت عراق هستند. ترانزیت سوخت و ورود تانکرهای سوخت رسان از مرز رسمی پرویزخان به کشورمان در روزهای اول تا سوم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ از سرگرفته می شود. همچنین بر اساس اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه بازهم منع ورود و تردد تانکرهای حامل سوخت از پرویزخان به داخل کشور را خواهیم داشت و از روز ششم تا پایان روز دوازدهم فروردین ماه تردد مجاز خواهد بود و ورود تانکرهای حامل سوخت آزاد است. مدیر پایانه مرز پرویزخان  در قصرشیرین گفت: بدنبال اعمال محدودیت های ترافیکی ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به کشور و ترانزیت سوخت از ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۲۸ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۹ اسفندماه جاری از مرز رسمی پرویزخان ممنوع شد/ در ایام پایانی تعطیلات نوروز در روزهای ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه بازهم تردد تانکرهای حامل سوخت و ورود آن ها به کشور ممنوع می شود و از روز پانزدهم شاهد ازسرگیری ورود تانکرها و تردد آن ها در محورهای مواصلاتی قصرشیرین به‌سمت مقصد یعنی بنادر جنوبی کشورمان خواهیم بود.
منبع : ایرنا
پ
پ

مدیر پایانه مرز پرویزخان  در قصرشیرین گفت: بدنبال اعمال محدودیت های ترافیکی ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به کشور و ترانزیت سوخت از ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۲۸ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۹ اسفندماه جاری از مرز رسمی پرویزخان ممنوع شد.

امین حیدریان افزود: این تصمیم براساس اعمال محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راه و بخشنامه ترانزیت و پایانه های مرزی برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی و کاهش بار ترافیکی جاده ها اعمال شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت تانکرهای حامل سوخت حق تردد در جاده های کشور را ندارند اما این اعمال محدودیت شامل تانکرهای خالی سوخت نیست و تانکرهای خالی مجاز به خروج از کشور به سمت عراق هستند.

او ادامه داد: ترانزیت سوخت و ورود تانکرهای سوخت رسان از مرز رسمی پرویزخان به کشورمان در روزهای اول تا سوم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ از سرگرفته می شود.

مدیر پایانه مرز پرویزخان گفت: همچنین بر اساس اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه بازهم منع ورود و تردد تانکرهای حامل سوخت از پرویزخان به داخل کشور را خواهیم داشت و از روز ششم تا پایان روز دوازدهم فروردین ماه تردد مجاز خواهد بود و ورود تانکرهای حامل سوخت آزاد است.

وی گفت: در ایام پایانی تعطیلات نوروز در روزهای ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه بازهم تردد تانکرهای حامل سوخت و ورود آن ها به کشور ممنوع می شود و از روز پانزدهم شاهد ازسرگیری ورود تانکرها و تردد آن ها در محورهای مواصلاتی قصرشیرین به‌سمت مقصد یعنی بنادر جنوبی کشورمان خواهیم بود.

حیدریان ادامه داد: هم اکنون روزانه ۶۰۰دستگاه تانکر حامل مواد سوختی از اقلیم کردستان عراق به صورت ترانزیت سوخت از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد کشورمان می شوند که بخشی از این تانکرها به صورت حمل یکسره به سمت ماهشهر و بنادر جنوبی کشور می روند و بخشی از کامیون ها نیز از طریق مخازن سوختی مستقر در مرز کار بارگیری مواد سوختی را انجام می دهند.

وی اظهار کرد:همچنین ۶۰۰ دستگاه از تانکرهای سوختی که از طریق حمل یکسره در بنادر جنوبی تخلیه می شوند نیز پس از تخلیه مواد سوختی از طریق مرز پرویزخان به عراق باز می گردند.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی فعال است و سالانه بیش از سه میلیارد دلار کالا از این مرزها صادر می‌شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

مرز رسمی پرویزخان قطب اقتصادی غرب کشور و از مرزهای فعال است و ۴۵ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از کشورمان به کشور عراق از طریق این مرز صورت می‌گیرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.