سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20847 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود
29 فروردین 1403 - 14:21
شناسه : 292813
2
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان: طلوع‌‌کرمانشاه : صادق کریمی ، با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت: این پروژه پس از مدتی با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل مشکلات اعتباری و پیمانکار متوقف شد و نهایتا اوایل سال ۱۴۰۰، ساخت آن مجددا از سر گرفته شد/ این پروژه در این سال به پیمانکار جدید سپرده شد و قرار بود یکساله پروژه تحویل شود که متاسفانه تاکنون به درازا کشیده شده است/ این پروژه در حال حاضر مشکل اعتباری نداشته، اما متاسفانه پیمانکار پروژه هر بار وعده جدیدی برای افتتاح آن می دهد و این بار هم قول داده نهایتا ۱۰ اردیبهشت پروژه تحویل شود/معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیز بیمارستان سه ماه زمان نیاز دارد، گفت: در صورت تحویل پروژه در اردیبهشت ماه، حداقل سه ماه زمان نیاز است که بتوانیم دستگاه‌های رادیوتراپی و توموتراپی را نصب کنیم و به نظر می رسد بهره برداری از این پروژه در تابستان امکانپذیر شود/این بیمارستان مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان است و با راه اندازی آن علاوه بر بیماران استان، بیماران سایر استانهای غرب کشور هم از خدمات آن منتفع می‌شوند/به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این بیمارستان ۱۲۰ تخت داشته و قرار است سه دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه توموتراپی در آن نصب شود.
منبع : ایسنا
پ
پ

 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: این بیمارستان پس از تجهیز، تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

صادق کریمی ، با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۵ گفت: این پروژه پس از مدتی با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل مشکلات اعتباری و پیمانکار متوقف شد و نهایتا اوایل سال ۱۴۰۰، ساخت آن مجددا از سر گرفته شد.

کریمی گفت: این پروژه در این سال به پیمانکار جدید سپرده شد و قرار بود یکساله پروژه تحویل شود که متاسفانه تاکنون به درازا کشیده شده است.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر مشکل اعتباری نداشته، اما متاسفانه پیمانکار پروژه هر بار وعده جدیدی برای افتتاح آن می دهد و این بار هم قول داده نهایتا ۱۰ اردیبهشت پروژه تحویل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیز بیمارستان سه ماه زمان نیاز دارد، گفت: در صورت تحویل پروژه در اردیبهشت ماه، حداقل سه ماه زمان نیاز است که بتوانیم دستگاه‌های رادیوتراپی و توموتراپی را نصب کنیم و به نظر می رسد بهره برداری از این پروژه در تابستان امکانپذیر شود.

کریمی گفت: این بیمارستان مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان است و با راه اندازی آن علاوه بر بیماران استان، بیماران سایر استانهای غرب کشور هم از خدمات آن منتفع می‌شوند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این بیمارستان ۱۲۰ تخت داشته و قرار است سه دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه توموتراپی در آن نصب شود.

کریمی، ارزش ریالی ساختمان و تجهیزات این بیمارستان را به قیمت روز، بیش از هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

پیش از این وعده داده شده بود بیمارستان سرطان کرمانشاه، بهار امسال افتتاح شود.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.