چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20847 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند
30 فروردین 1403 - 11:37
شناسه : 292831
1
رییس پلیس راهور استان: طلوع‌‌کرمانشاه : سرهنگ محمد حیدری، با بیان اینکه تعداد پارکینگ‌های شهر کرمانشاه بطور دقیق مشخص نیست، گفت: متاسفانه هر کس، زمین خالی پیدا کرده بدون هیچ مجوز و پروانه‌ای آن را به پارکینگ تبدیل کرده و هر مبلغی که تمایل دارد از مردم گرفته و به هیچکس هم پاسخگو نیست، حتی برخی از آنها بابت پارک در معبر جلوی پارکینگ هم از مردم پول می‌گیرند/حیدری به نارضایتی بالای مردم از وضعیت پارکینگ‌های شهر اشاره و تصریح کرد:عمده نارضایتی مردم در دو موضوع قیمت بالا و دلبخواهی و نیز عدم پاسخگویی مسئولین پارکینگ در صورت بروز خسارت است/ پارکینگ‌ها در حال حاضر هر مبلغی که بخواهند از مردم می‌گیرند و هیچ نظارتی در این زمینه وجود ندارد. از طرفی اگر داخل پارکینگ اتفاقی برای خودرو رخ دهد (تصادف و...) هیچکس پاسخگو نیست/ در صورت وقوع سرقت در پارکینگ هم تنها پلیس ورود کرده، اما مسئولین پارکینگ پاسخگو نبوده و مسئولیتی را قبول نمی‌کنند، درحالی که هر مقدار که بخواهند از مردم پول می‌گیرند/رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم ساماندهی این وضعیت گفت: ساماندهی پارکینگ‌ها عزم مسئولین استان و فرمانداری کرمانشاه را می‌طلبد و پلیس هم قطعا در این زمینه مطالبه‌گر است و باید قبل از راه‌اندازی هر پارکینگ از پلیس راهور در خصوص مشکلات ترافیکی آن استعلام گرفته شود/ تنها در محدوده پارکینگ شهرداری از چهارراه مدرس تا میدان انقلاب حدود 460 پزشک مستقر هستند، در حالی که پارکینگی برای بیماران و مراجعان آنها وجود ندارد و همین امر موجب شده بسیاری در حاشیه خیابان پارک کرده و موجب ایجاد گره‌های ترافیکی در طول مسیر شوند/ مطالبه پلیس راهور این است که در این محدوده شهر پارکینگ‌های طبقاتی بصورت ساماندهی شده و تحت نظارت احداث شود و از طرفی مجوز جدید به پزشکان برای استقرار در این محدوده شهر داده نشود.
منبع : ایسنا
پ
پ

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه، گفت: متاسفانه هیچ نظارتی بر این مراکز صورت نمی‌گیرد و هیچ‌کس هم در این زمینه پاسخگو نیست.

سرهنگ محمد حیدری، با بیان اینکه تعداد پارکینگ‌های شهر کرمانشاه بطور دقیق مشخص نیست، گفت: متاسفانه هر کس، زمین خالی پیدا کرده بدون هیچ مجوز و پروانه‌ای آن را به پارکینگ تبدیل کرده و هر مبلغی که تمایل دارد از مردم گرفته و به هیچکس هم پاسخگو نیست، حتی برخی از آنها بابت پارک در معبر جلوی پارکینگ هم از مردم پول می‌گیرند.

حیدری به نارضایتی بالای مردم از وضعیت پارکینگ‌های شهر اشاره و تصریح کرد: عمده نارضایتی مردم در دو موضوع قیمت بالا و دلبخواهی و نیز عدم پاسخگویی مسئولین پارکینگ در صورت بروز خسارت است.

وی افزود: پارکینگ‌ها در حال حاضر هر مبلغی که بخواهند از مردم می‌گیرند و هیچ نظارتی در این زمینه وجود ندارد. از طرفی اگر داخل پارکینگ اتفاقی برای خودرو رخ دهد (تصادف و…) هیچکس پاسخگو نیست.

حیدری گفت: در صورت وقوع سرقت در پارکینگ هم تنها پلیس ورود کرده، اما مسئولین پارکینگ پاسخگو نبوده و مسئولیتی را قبول نمی‌کنند، درحالی که هر مقدار که بخواهند از مردم پول می‌گیرند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم ساماندهی این وضعیت گفت: ساماندهی پارکینگ‌ها عزم مسئولین استان و فرمانداری کرمانشاه را می‌طلبد و پلیس هم قطعا در این زمینه مطالبه‌گر است و باید قبل از راه‌اندازی هر پارکینگ از پلیس راهور در خصوص مشکلات ترافیکی آن استعلام گرفته شود.

حیدری با اشاره به نیاز شهر کرمانشاه بویژه در بافت مرکزی آن به پارکینگ گفت: تنها در محدوده پارکینگ شهرداری از چهارراه مدرس تا میدان انقلاب حدود ۴۶۰ پزشک مستقر هستند، در حالی که پارکینگی برای بیماران و مراجعان آنها وجود ندارد و همین امر موجب شده بسیاری در حاشیه خیابان پارک کرده و موجب ایجاد گره‌های ترافیکی در طول مسیر شوند.

وی افزود: مطالبه پلیس راهور این است که در این محدوده شهر پارکینگ‌های طبقاتی بصورت ساماندهی شده و تحت نظارت احداث شود و از طرفی مجوز جدید به پزشکان برای استقرار در این محدوده شهر داده نشود.

رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه با تاکید دوباره بر ورود مسئولین استان به موضوع پارکینگ‌ها گفت: این موضوع در سطح مدیران یک یا دو نهاد حل نمی‌شود و باید مسئولین استان در این زمینه ورود کنند.

وی افزود: علاوه بر ساماندهی پارکینگ‌های شهر، ما به تعدادی پارکینگ برای خودروهای سنگین در محدوده ورودی‌های شهر از سمت قزانچی، جاده بیستون و جاده سنندج نیاز داریم که در این زمینه هم مسئولین مربوطه باید چاره‌اندیشی کنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.