جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

ترافیک سنگین، ارمغان روزهای پایانی سال
18 اسفند 1397 - 9:47
شناسه : 32675
2
رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 20 درصدی ترافیک شهری کرمانشاه با شروع خریدهای نوروزی، پیش بینی کرد: این میزان در روزهای پایانی سال به بیش از 50 درصد افزایش یابد. طلوع‌‌کرمانشاه :

سرهنگ فضل الله شیری، با اشاره به افزایش ترافیک شهری در روزهای پایانی سال، گفت: هرساله در آستانه عید نوروز با شروع خریدهای نوروزی شاهد افزایش ترافیک، به ویژه در معابر اصلی شهر هستیم.

وی با اشاره به شروع خریدهای نوروزی از ۱۰ اسفند، گفت: در حال حاضر حجم ترافیک شهری حدود ۲۰ درصد افزایش یافته و پیش‌بینی می شود در روزهای پایانی سال این میزان به بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد.

شیری با اشاره به ادامه اجرای طرح زوج و فرد تا روز پایانی سال، گفت: جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک، تعداد نیروها در خیابان‌های اصلی شهر افزایش داده شده و بخشی از نیروها از مراکز آموزشی به کار گرفته شده‌اند.

پ
پ
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه معابر اصلی شهر تناسبی با حجم خودروهای عبوری آن ندارند، گفت: شاهدیم با یک پارک ساده کنار خیابان به راحتی این مسیرها دچار اختلال ترافیکی می شوند، بنابراین توصیه می شود افراد حتی المقدور از آوردن خودروهای شخصی به خیابان خودداری کرده و برای خرید و مراجعه به بازار از خودروهای حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

شیری همچنین با اشاره به رونق بازار دستفروشان در روزهای پایانی سال، گفت: وجود دستفروشان در پیاده‌راه ها موجب شده مردم برای تردد به داخل خیابان بیایند که این امر مشکلات ترافیکی در معابر اصلی را تشدید کرده و دستگاه های مربوطه باید در این زمینه ورود کنند.

شیری با اشاره به کمبود پارکینگ در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر، گفت: در ماه‌های اخیر سه پارکینگ جدید در محدوده میدان آزادی تا پارکینگ شهرداری احداث شده، اما بازهم نیاز به پارکینگ احساس می شود، بنابراین از بخش خصوصی برای ورود به این حوزه استقبال می کنیم.

وی افزود: همچنین شهرک های اللهیه و مسکن نیز به شدت با کمبود پارکینگ عمومی مواجه هستند، طوری که عملا رانندگان در این مناطق خیابان را به عنوان پارکینگ می شناسند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.