جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

فعالیت ۱۵ مرکز دندان‌پزشکی در ایام نوروز
20 اسفند 1397 - 8:30
شناسه : 33612
1
مدیر گروه سلامت دهان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبرداد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۵ مرکز دندان پزشکی در ایام نوروز در استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند./در طول ایام نوروز دو مرکز کلینیک دندان پزشکی در شهر کرمانشاه از ۲۹ اسفند تا هفدهم فروردین در دو نوبت صبح و عصر برای خدمت رسانی به مردم فعال است./ در این مراکز خدمات اورژانسی نظیر کشیدن، ترمیم سطحی و جرم گیری انجام می‌شود./ در مجموع در بخش روستایی ۴۰ مرکز دندان پزشکی و در بخش شهری ۵۰ مرکز فعال است که البته مراکز روستایی تحت پوشش بیمه روستایی هستند.

پ
پ

محمد رضا فرخی اظهار داشت: در طول ایام نوروز دو مرکز کلینیک دندان پزشکی در شهر کرمانشاه از ۲۹ اسفند تا هفدهم فروردین در دو نوبت صبح و عصر برای خدمت رسانی به مردم فعال است.

وی با بیان اینکه برای هر شهرستان یک مرکز فعال با حضور دندان پزشک در نظر گرفته شده است، افزود: در شهرستان کرمانشاه کلینیک دندان پزشکی غدیر واقع در خیابان نقلیه جنب بیمارستان امام خمینی و کلینیک کیمیا در خیابان مسکن به منظور ارائه خدمات دندان پزشکی به مردم و مسافرین فعال است.

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه کلینیک دندان پزشکی کیمیا به صورت شبانه روزی فعال است افزود: به منظور نظارت بر فعالیت مراکز دندان پزشکی کشیک در ایام نوروز بازرسان مرکز بهداشت در طول ایام نوروز به پایش و نظارت این مراکز می‌پردازند.

وی از امکان افزودن سایر مراکز دندان پزشکی کشیک در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این مراکز خدمات اورژانسی نظیر کشیدن، ترمیم سطحی و جرم گیری انجام می‌شود.

فرخی با اعلام اینکه دیگر مراکز دندان پزشکی از پنجم فروردین باز خواهند بود، عنوان کرد: اطلاع رسانی‌های لازم به مردم روستا برای معرفی کلینیک‌های دندان پزشکی کشیک در نوروز انجام خواهد شد.

وی درباره تعداد مراکز دندان پزشکی استان ادامه داد: در مجموع در بخش روستایی ۴۰ مرکز دندان پزشکی و در بخش شهری ۵۰ مرکز فعال است که البته مراکز روستایی تحت پوشش بیمه روستایی هستند.

مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در هر روستا به ازای هر ۱۵ هزار نفر یک قرارداد بیمه دندان پزشکی وجود دارد، افزود: در روستاها خدمات در قالب بیمه روستایی رایگان به گروه‌های هدف شامل کودکان زیر ۱۴ سال و مادران باردار و شیرده و سایرین انجام می‌شود.

وی با تاکید بر تلاش جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات گفت: خدمات ارائه شده در این مراکز شامل کشیدن دندان، ترمیم، فیشورسیلنت و فلوراید است./ مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.