شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

سیلاب به ۳۱۴ واحد مسکونی استان کرمانشاه آسیب زد
12 فروردین 1398 - 20:30
شناسه : 42466
0
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت:314 واحد مسکونی در اثر بارشهای چند روز اخیر در استان آسیب دید که 240 واحد آن تخریبی است. طلوع‌‌کرمانشاه :

مهرداد سالاری: سیلاب همچنین به تاسیسات زیربنایی، ابنیه و راه های استان آسیب زیادی وارد کرد که میزان دقیق خسارت وارده طی روزهای آینده اعلام خواهد شد/وی اظهار داشت: سیلاب ۲ روز اخیر به ۴۴ واحد دامی استان نیز خسارت وارد کرد و ۲۴۵ راس دام و ۳۴ هزار قطعه ماهی هم در مزارع پرورش ماهی تلف شدند

پ
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: روز گذشته یک جبهه پرفشار وارد استان شد که بیشترین بارشهای آن از غروب روز یکشنبه تا صبح امروز رخ داد و امروز هم یک جبهه بارشی دیگری در استان فعال بود.
وی اضافه کرد: به دلیل پیش بینی هواشناسی و تدابیر خوبی که فرمانداران، شهرداران، مدیران دستگاه های اجرایی، بخشداران و دهیاران با همکاری مردم اندیشیده بودند خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.
سالاری گفت: قبل از بروز سیل، شهرداری های استان کار بازسازی و پاکسازی مسیلها و رودخانه ها را بخوبی انجام داده بودند و موانع فیزیکی را از مسیلها و رودخانه های استان جمع آوری کرده بودند.
وی همچنین گفت: در ۲ روز اخیر قطعی برق تعدادی از روستاهای استان به صورت جزیی داشتیم که بلافاصله با تلاش نیروهای شرکت برق مشکل آنها رفع شد.
سالاری به تلاش نیروهای راهداری استان نیز اشاره کرد و گفت: راهداران استان در کلیه جاده های استان حضور پررنگی داشتند و با بسته شدن هر معبری بلافاصافه به بازگشایی آن اقدام می کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به ریزش کوه در جاده اسلام آبادغرب به ایلام نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه شب گدشته روی داد و با هماهنگی مسئولان استان ایلام برای آسیب ندیدن مردم اقدام به بستن آن کردیم.
یک سامانه بارشی قوی از یکشنبه شب وارد آسمان استان کرمانشاه شد که سبب آبگرفتگی‌های گسترده در سطح شهرها، روستاها و مزارع کشاورزی استان و ریزش کوه در برخی محورهای اصلی شد.
به گزارش سازمان هواشناسی، شدت بارش‌ها تا پایان روز جاری ادامه دارد و تمرکز آن در شرق و جنوب شرقی استان از جمله شهرستان‌های هرسین، کنگاور، صحنه و سنقر است/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.