جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کاهش حضور مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش/ اسکان رایگان بیش از ۳۸۰۰ خانوار
20 فروردین 1398 - 12:36
شناسه : 45643
2
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از کاهش حضور مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان در نوروز امسال در مقایسه با نوروز سال گذشته خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

جهانگیر صفری با بیان اینکه نوروز امسال ۱۰ هزار و ۹۶۷ خانوار با جمعیت ۳۹ هزار و ۴۷۰ نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان داده شدند، اضافه کرد: نوروز امسال در مجموع ۷۹ هزار و ۳۴۸ نفر روز مسافر در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند./صفری ادامه داد: با توجه به بارش‌های اخیر و اطلاع رسانی ستاد بحران برای عدم تردد به استانهای غربی به دلیل احتمال وقوع سیل، خیلی از فرهنگیانی که برای اسکان در اقامتگاه های این استان اقدام کرده بودند، درخواست خود را لغو کردند و شاهد حضور کمتر هموطنانمان در مدارس و دیگر اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در نوروز امسال در مقایسه با نوروز سال گذشته بودیم./وی ادامه داد: در نوروز امسال از نظر تعداد خانوارها و تعداد نفرات اسکان داده شده در اقامتگاه های آموزش و پرورش در مقایسه با نوروز سال گذشته کاهش یازده درصدی را شاهد بودیم، این در حالیست که از نظر مدت اقامت در این اماکن اقامتی افزایش ۱۵ درصدی را شاهد بودیم./وی ادامه داد: نوروز امسال ۳۸۵۵ خانوار با ۱۴ هزار و ۲۲۹ نفر به میزان ۲۹ هزار و ۶۳۲ نفر روز در سالن‌های ورزشی، کانون ها و برخی از مدارس استان کرمانشاه به صورت رایگان اسکان داده شدند.

پ
پ
وی سپس با اشاره به تجهیز بیش از ۱۳۰۰ کلاس درس در مدارس استان برای اسکان میهمانان نوروزی، اظهار کرد: امسال ۱۵۴ مدرسه و ۱۳۳۴ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه های آموزش و پرورش استان آماده شده بود.
 
 صفری اضافه کرد: از مجموع کلاسهای درس در نظر گرفته شده برای اسکان میهمانان نوروزی در استان کرمانشاه ۱۱۳ کلاس آن ویژه، ۸۷۸ کلاس گروه “الف” و ۳۴۳ کلاس گروه “ب” بود.
 
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن سه خانه معلم در سطح استان کرمانشاه، افزود: دو مورد از این خانه‌های معلم در شهر کرمانشاه و یک خانه معلم دیگر در شهرستان اسلام آبادغرب، نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی بود.
 
صفری ادامه داد: علاوه بر مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان میهمانان نوروزی، در صورت وجود متقاضی امکان اضافه شدن ۲۰ مدرسه در هر یک از شهرستان های استان برای اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش فراهم در نوروز فراهم شده بود.
 
معاون آموزش و پرورش کرمانشاه ادامه داد: اسکان در اقامتگاه های آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت/ایسنا
 
 
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.