شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بیمارستان سوختگی کرمانشاه به زودی افتتاح می‌شود
02 اردیبهشت 1398 - 18:19
شناسه : 51700
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از بهره‌برداری بیمارستان تخصصی سوختگی غرب کشور در کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد/ دکتر تورج شیرزادیان در نشست خبری که امروز( دوم اردیبهشت) برگزار شد، از فعالیت ۱۰ شرکت تجهیزات پزشکی در استان کرمانشاه هم خبر داد و یادآوری کرد: برخی از این شرکت‌ها تولیدات منحصر به فردی دارند که از جمله آنها می توان به تنها تولیدکننده آتل اورژانسی یک بار مصرف در کشور اشاره کرد/وی با اشاره به اینکه هم اکنون کمبود جدی از نظر تجهیزات پزشکی در استان وجود ندارد، تاکید کرد: در برخی از تجهیزات استراتژیک وارداتی مانند ملزومات پزشکی قلب(فنر قلب) نیز دپوی مناسبی داریم

پ
پ
شیرزادیان با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های ما استفاده از تجهیزات پزشکی دارای سلامت در مراکز درمانی است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در سطح مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از هیچ کالای تجهیزات‌پزشکی قاچاق استفاده نمی‌شود.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای خوبی نیز برای استان در نظر گرفته شده، افزود: برای مثال هم اکنون نصب تجهیزات  بیمارستان پاوه در مراحل نهایی است و این بیمارستان به زودی و احتمالا در هفته جاری افتتاح خواهد شد.


 شیرزادیان با بیان اینکه کار تجهیز بیمارستان تخصصی سوختگی غرب کشور نیز در دست انجام است، ادامه داد: این بیمارستان نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد و دیگر نیازی به ارجاع بیماران به استان‌های دیگر از جمله اصفهان و تهران نیست.

وی همچنین از تامین دو دستگاه رادیوتراپی برای مرکز درمانی امام رضا(ع)  خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون این مرکز با یک دستگاه رادیوتراپی مشغول ارائه خدمات به بیماران سرطانی است و اضافه شدن این دو دستگاه بخش زیادی از مشکلات این مرکز را حل خواهد کرد.

 وی تاکید کرد: توافق برای ورود پنج دستگاه سی تی اسکن به داخل استان نیز انجام شده که بخشی از آن به شهرستان‌ها و بخشی نیز به مرکز استان اختصاص خواهد یافت/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.