جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت در اسلام آباد غرب 
03 اسفند 1396 - 12:27
شناسه : 5386
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کاهش ۱۶درصدی وقوع انواع سرقت در ۱۱ ماهه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان خبر داد. 

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار داشت: هدف پلیس ایجاد رضایتمندی و خوشحالی شهروندان است و بایدتمام سعی و تلاش بر این باشد که با برخورد با هنجارشکنان اجتماعی و برهم زنندگان نظم و امنیت، این آرامش و شادابی را به مردم هدیه دهیم.

سرهنگ سرتیپ نیا افزود: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه سرقت مغازه ۶۸درصد، اماکن دولتی ۱۰ درصد، محتویات داخل خودرو ۳۸ درصد، احشام ۳۶درصد، جیب بری ۵۰درصد و سایر سرقتها ۳۵درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش وقوع پیدا کنند. 

این مقام انتظامی افزود: در این مدن کشفیات سرقت داخل خودرو ۳۴ درصد ،خودرو ۱۰۰درصد،موتور سیکلت ۵۰درصد،کیف قاپی ۱۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است و همچنین در رابطه با کشفیات انواع مواد مخدر در این مدت ۱۱۴ نفر دستگیر و چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده اند.

سرهنگ سرتیپ نیا گفت: در این مدت ۳۰۲ فقره انواع سرقت در شهرستان توسط عوامل انتظامی و پلیس های تخصصی کشف شده است که در این رابطه ۱۹۴ نفر مجرم دستگیر و پس از اثبات جرم روانه زندان شده اند.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت عمومی در ارتقای امنیت پایدار، اظهارداشت: بهره مندی از ظرفیت خود مردم در قالب شورا های پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، معتمد پلیس، همیاران و پلیس های افتخاری از جمله اقدامات مشارکت محور نیروی انتظامی است که در این زمینه محصولات آموزشی ،فرهنگی در قالب های مختلف تهیه و دراختیار علاقمندان قرار داده شده است.

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.