شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20831 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد

چهار کبدی کار کرمانشاهی به مسابقات آسیایی می روند
03 خرداد 1397 - 11:04
شناسه : 7455
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

 رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: اردوی تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با حضور چهار ورزشکار کرمانشاهی آغاز شده است.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، مختار صیدی اظهار کرد: راهله نادری، آزاده صیدی، محمدامین نصرتی و محمد قربانی چهار کبدی کار کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی بانوان و آقایان ایران هستند.

وی در خصوص اردوی تیم ملی کبدی بانوان، گفت: این اردو از امروز (دوم خرداد) به میزبانی شهر سمنان آغاز شده است.

صیدی افزود: در این اردو که ۱۸ ورزشکار حضور دارند ملی پوشان زیرنظر کادر فنی تا ۱۲ خرداد به تمرینات آماده سازی می پردازند.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه همچنین در خصوص اردوی تیم ملی آقایان نیز گفت: این اردو از روز گذشته (اول خرداد) با شرکت ۲۰ بازیکن آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این اردو به میزبانی شهر رامسر برگزار شده و تا ۱۱ خرداد به طول می انجامد.

صیدی همچنین از شایلا جین به عنوان سرمربی تیم بانوان و غلامرضا مازندرانی به عنوان سرمربی تیم مردان ایران یاد کرد.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه در ادامه به فعالیت ۲۰۰ کبدی کار در استان خبر داد و گفت: حدود ۶۵ درصد آن ها را آقایان و ۳۵ درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.

وی اظهار کرد: از لحاظ مربی و داور نیز وضعیت خوبی داریم به گونه ای که در بخش آقایان ۱۱ داور و ۱۷ نفر مربی داریم که چهار نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از فدراسیون هستند.

صیدی ادامه داد: در بخش بانوان نیز ۱۲ مربی و ۲۸ داور داریم که ۲ نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از سوی فدراسیون هستند.

وی در پایان محل تمرین ورزشکاران آقا را سرسرای امام سجاد (ع) در شهرک کیهانشهر و ورزشکاران خانم را در سرسرای کوثر واقع در فرهنگیان فاز ۲ اعلام کرد.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.