جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مدیران برنامه واگذاری پروژه‌های نیمه‌کاره را ارائه دهند
17 شهریور 1397 - 12:23
شناسه : 8920
3
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران باید هرچه سریعتر برنامه زمان بندی واگذاری پروژه های نیمه کاره در حوزه کاری خود را به سازمان برنامه و بودجه ارائه دهند.

پ
پ
 به گزارش طلوع کرمانشاه، هوشنگ بازوند، امروز(۱۷ شهریور) در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب پرچمدار اقتصاد مقاومتی در کشور هستند، اظهار کرد: ایشان در همه نشست ها بر اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد بلندمدت برای توسعه کشور تاکید می کنند.

بازوند افزود:  مدیران نیز باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک راهبرد بلندمدت سرلوحه کارهای خود قرار دهند و در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی مشارکت مردمی را یکی از پایه های اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بدون مشارکت مردمی امکان تحقق این برنامه راهبردی وجود ندارد.

 
وی گفت: اجرای دقیق پروژه های اقتصاد مقاومتی یکی از مطالبات مدیریت ارشد استان از مدیران است.
 
استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه دولت از اعتبارات کافی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره برخوردار نیست و مجموعه نظام به این جمع بندی رسیده که این پروژه ها را به مردم واگذار کند، گفت: مصوبات لازم در زمینه به تصویب سران سه قوه رسیده و لزوم اجرای آن به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده است.

بازوند با بیان اینکه روند واگذاری ها باید با قدرت و جدیت تمام انجام شود، گفت:  پروژه های نیمه کاره زیادی در حوزه های مختلف ورزشی، فناوری و عمرانی در سطح استان وجود دارند که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شده و به بخش خصوصی واگذار شوند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.