پنج شنبه, ۱۶ آذر , ۱۴۰۲ Thursday, 7 December , 2023 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20211 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

۱۲۲۱ مجرم حرفه ای و سابقه دار در کرمانشاه شناسنامه دار شدند تعطیلی دفاتر تسهیلگری بازافرینی مناطق حاشیه ای فاجعه ای بزرگ است حذف کارتخوان از مطب‌ها موجب خدشه به اعتبار جامعه پزشکی می‌شود افزایش ۱۹۹ درصدی کشفیات سوخت در کرمانشاه آغاز فعالیت سامانه بارشی از امروز در کرمانشاه تشکیل شورای پیشگیری از جرائم پزشکی در کرمانشاه رفع نقاط حادثه خیز معابر کرمانشاه سرعت می‌گیرد ارسال پیامک هشدار برای مشترکان پرمصرف گاز در کرمانشاه عدم دسترسی مستقیم باغداران انار پاوه به بازارهای مصرف/ نبود صنایع تبدیلی، رب انار پاوه را کم طرفدار کرد طرح هادی در ۳۵۰روستای کرمانشاه تکمیل و بازنگری می شود دهکده المپیک کرمانشاه در راه گرفتن یک اعتبار دبش! جمع آوری و ساماندهی ۸۲۳ “معتاد متجاهر” در ۵ روز زمان قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد/ رقم دقیق سود برگه‌ها چقدر است؟! صدور مجوز راهداری و حمل و نقل از درگاه ملی مجوز‌ها هفت خوان استخدام بیواتانول کرمانشاه ورزش کرمانشاه یک بزرگ‌تر دارد آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث پارکینگ خودرو سنگین از سال آینده چند راهکار ساده برای پیشگیری از گاز گرفتگی در فصل سرما نحوه خوردن سیر خام طبق توصیه متخصصان تغذیه دستگیری راننده متخلف محور پاوه – روانسر

“سه راهی مرگ” در پیچ تأمین اعتبار
16 بهمن 1397 - 11:15
شناسه : 19271
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

مسیر ۲ طرفه مذکور – که هرسین را به بزرگراه کربلا متصل می کند- تنها راه ارتباطی شهرستان هرسین با استان همدان و شهر کرمانشاه است./همانطور که ذکر شد، به دلیل آمار کشته های ناشی از تصادفات در این مسیر در بین مردم به «جاده مرگ» مشهور شده است./مسعود شریفی در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: سه راهی هرسین به هرسین حد فاصل پلیس راه تا شهرستان هرسین در مجموع ۲۳ کیلومتر بوده که ۱۹ کیلومتر آن تاکنون انجام شده و ۴ کیلومتر بعد از پل روگذر راه آهن تا بعد از روستای چهر باقی مانده است./مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: این پروژه یک پروژه ملی است که مربوط به کریدور بزرگراهی میاندوآب- کرمانشاه- بندرامام است./وی زمان آغاز این پروژه را سال ۹۱ اعلام کرد و ادامه داد: برنامه زمانبندی برای اتمام این پروژه نیز سال ۹۹ اعلام شده است./شریفی میزان اعتبار برآورد شده برای این پروژه را ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تا کنون ۲۶۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است./این مسئول تصریح کرد: این پروژه کریدور بزرگراهی شمال غرب کشور به جنوب غرب کشور است و از میاندوآب تا بندر امام خمینی ادامه دارد./با توجه به اینکه این محور از محورهای حادثه خیز استان بوده و اینکه از سال ۹۱ نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است، می طلبد مسئولان مربوطه نسبت به تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ملی اقدام کنند تا شاهد کاهش حوادث و تلفات ناشی از آن در این کریدور بزرگراهی کشور باشیم.

پ
پ

سه راهی هرسین از محور های پر حادثه استان کرمانشاه است که سالانه در اثر سوانح رانندگی، کشته های زیادی می دهد.

این پروژه کریدور اصلی بندر خشک است و اصلی ترین بخش آن از پل چهر هرسین به بعد محسوب می شود.

پروژه مذکور از سال ۹۰ با تخصیص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای پیمانکاران پروژه آغاز شده و کل محور این پروژه ۱۹۰ کیلومتر است.
محور مذکور مسیر ارتباطی استان کرمانشاه به استان لرستان است و طی آن ۲۴ کیلومتر راه هرسین به پلیس راه کرمانشاه – همدان متصل می شود اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

مسیر ۲ طرفه مذکور – که هرسین را به بزرگراه کربلا متصل می کند- تنها راه ارتباطی شهرستان هرسین با استان همدان و شهر کرمانشاه است.
همانطور که ذکر شد، به دلیل آمار کشته های ناشی از تصادفات در این مسیر در بین مردم به «جاده مرگ» مشهور شده است.

تصویب مصوبه تسریع در احداث دو راهی هرسین در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه

با توجه به موارد فوق و در خواست مردم، مصوبه دو بانده کردن مسیر هرسین از سه راهی هرسین در سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه در سال ۹۰ به تصویب رسید/دانا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.