سه شنبه, ۱۶ خرداد , ۱۴۰۲ Tuesday, 6 June , 2023 ساعت تعداد کل نوشته ها : 19146 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

برنامه ریزی بی هدف، صنایع دستی کرمانشاه را فلج کرده است/توان اندک‌برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی برخی والدین اوقات فراغت تابستان را با “کلاس آموزشی” اشتباه گرفته‌اند هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است اولین مرکز اسناد و آرشیو شهرداری های کشور در کرمانشاه احداث شد “سراب یاوری” کرمانشاه دریاچه مصنوعی می‌شود آسپرین مانع سکته می شود؟ مصرف روزانه چقدر باشد؟ شب بخوریم یا روز؟ راه اندازی مرکز آموزش ،ویژه کارکنان شهرداری کرمانشاه پیام خداحافظی مسی از پاری سن ژرمن کشف ۳۹۳ عدد سکه تاریخی در کرمانشاه باند سارقان حرفه ای موتور سیکلت در کنگاور متلاشی شد تصمیم تلخی که ۱۰ میلیون یورو روی دست بوفون گذاشت “قره‌سو” تا یک سال دیگر زیبا می‌شود اختلاف نظرات برای محل برگزاری جشنواره اسب اصیل کرد بالا گرفت/نگرانی ها از نابودی زمین چمن در زیر سم‌ستوران اولین مرکز “معاینه فنی” خودروهای سبک شهرداری کرمانشاه افتتاح شد پرداخت وام‌های تبصره ١۶ به خبرنگاران در هاله‌ای از ابهام/ لزوم ورود دادستان کرمانشاه به پرداخت وام‌های ضروری پارک یک هکتاری شهرک “شهرداری” کرمانشاه افتتاح شد پر دردسرترین سال زندگی ستاره بایرن هافبک اینتر اولین ترکیه ای فاتح لیگ قهرمانان می‌شود؟ ترفندهایی برای نه گفتن به شیرینی بعد از صرف غذا تعطیلی سینما‌های کرمانشاه در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد

شرط‌ جدید تأمین اجتماعی برای جاماندگان دریافت “بسته حمایتی”/ ثبت ۳میلیون معترض
18 بهمن 1397 - 10:37
شناسه : 20179
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از بررسی اعتراضات جاماندگان بسته‌های حمایتی پس از ۲۲ بهمن خبر داد و با بیان اینکه تا ۲۹ بهمن‌ پاسخ اعتراضات داده می‌شود، شروط جدید برای این افراد را اعلام کرد./رحیم اردلان درباره پیامک‌های ارسال‌شده از سوی افراد جامانده از دریافت بسته‌های حمایتی اظهار کرد: پس از فرایند توزیع، بسته‌های حمایتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی، تعدادی از خانواده‌ها نسبت به عدم دریافت بسته‌های حمایتی اعتراض داشته و به همین منظور سامانه‌هایی برای ثبت اعتراضات و پیگیری آنها راه‌اندازی شد./وی تصریح کرد: بر همین اساس از حدود ۱۰ روز پیش سامانه‌هایی برای استعلام و همچنین ثبت اعتراضات فعال شدند؛ به همین منظور دو کد دستوری #۹*۱۴۲* ــ #۹*۱۴۲۰* برای استعلام از دو طریق تلفن همراه اول، رایتل و ایرانسل و دو سامانه #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* از دو طریق تلفن همراه اول، رایتل و ایرانسل برای ثبت اعتراضات اعلام شد که تاکنون ۳ میلیون و ۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه‌های اشاره‌شده اعتراضات خود را ثبت کرده‌اند./معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی خاطر‌نشان کرد: اعتراضات ثبت‌شده بعد از ۲۲ بهمن ماه و پس از یک هفته کاری (۲۹ بهمن)، از طریق شماره‌ای که کد ملی افراد و خانواده‌ها ارسال شده است، پاسخ داده خواهد شد.

پ
پ

اردلان ادامه داد: البته بر اساس رصدی که از پیامک‌های ارسال‌شده، صورت گرفته است، بخش قابل توجهی از پیامک‌های ارسال‌شده به سامانه‌های فوق ارتباطی به سازمان تأمین اجتماعی ندارد چرا که بسیاری از افرادی که پیامک ارسال کرده‌اند یا بیمه‌شده سایر صندوق‌های بیمه‌ای هستند یا اینکه قبلاً بیمه‌شده تأمین اجتماعی بودند اما در زمان دریافت بسته‌های حمایتی، بیمه‌شده این سازمان نبوده‌اند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تکلیف افرادی که بیمه‌شده تأمین اجتماعی بودند و بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند، در صورت داشتن شرایط و بعد از تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد و در صورتی که اعتبار تا پایان سال تأمین نشود، توزیع بسته حمایتی به این افراد به مرحله بعدی موکول می‌شود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: لیست افرادی که بیمه‌شده سازمان تأمین اجتماعی نبوده و نسبت به فرایند توزیع بسته حمایتی معترض بودند، برای بررسی و تصمیم‌گیری به وزارت رفاه ارجاع داده خواهند شد.

اردلان درباره مراحل بعدی توزیع بسته‌های حمایتی نیز متذکر شد: تا این لحظه هیچ بخشنامه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ نشده است و تصمیم‌گیری در این بخش به‌عهده این سازمان است./تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.