یکشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۲ Sunday, 26 March , 2023 ساعت تعداد کل نوشته ها : 18732 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

ماشین‌های کلاسیک گلزنی هزینه معاینه فنی خودروها در سال جدید اعلام شد اجرای طرح ثبت شناسه کالا به کجا رسید؟ ۲۰ بازیکن برتر مسلمان فوتبال جهان شروع هیجان دیدارهای ملی بعد از جام جهانی/ بازگشت ایتالیا و تداوم‌ حضور رونالدو بوفون: باهوش‌تر از توخل را در فوتبال ندیدم مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را در مهار تورم و رشد تولید اعلام کرد المیدان: مسی با الهلال سه ساله بست دو غایب ایتالیا برای بازی حساس مقابل انگلیس تمدید مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو + جزییات سقوط تاریخی رافائل نادال پس از ۱۸ سال! خبر خوش فرزین درباره وضعیت بازار ارز در سال ۱۴۰۲ قبل از سفر نوروزی کدام موارد مربوط به خودرو را باید بررسی کنیم؟ ۳ نسل بحران‌ های ارزی؛ چگونه انتظارات می ‌تواند بازار ارز را بهم بریزد؟! طلای جهانی سقوط کرد عکس روی دلار متعلق به کیست؟ + جزییات جالب قهرمانی نابغه ۲۰ ساله تنیس جهان در ایندین ولز/ آلکاراس صدرنشین رنکینگ شد فوری / قیمت جدید خودروهای چانگان وارداتی اعلام شد قیمت یورو امروز ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ تکمیل انتخاب خودرو برای ۶۴۳ هزار متقاضی در سامانه یکپارچه

تدابیر ناکارآمد در برخورد با مسافربرهای شخصی کرمانشاه
02 تیر 1397 - 12:02
شناسه : 7863
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

سالهاست که برخورد با مسافربرها و یا مسافربرنماهای شخصی در دستور کار سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور کرمانشاه قرار گرفته و هرازگاهی آماری در زمینه برخورد با فعالیت این افراد ارایه می شود و در نهایت بی نتیجه ماندن این اقدام موجب می شود تا سازمان ها متولی مسوولیت را بر گردن دیگری بیندازند.

پ
پ

کریم زاده-خبرنگار طلوع:

 چندی پیش، از سوی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه به برخورد با دوهزار مسافربر شخصی در شهر  پرداخته شد ولی همچنان شاهد جولان و رقابت این خودروها برای انتقال مسافران در سطح شهر هستیم.

استفاده از مسافربرهای شخصی علاوه براینکه مسایلی همچون ناامنی را به همراه دارد بیش از گذشته موجب نارضایتی و درگیری های لفظی تاکسیرانان با رانندگان این خودروها در خیابان های شهر می شود.

مسافربرنماهای شخصی علاوه براینکه از مسافر به صورت سلیقه ای کرایه می گیرند، به تهدیدی برای امنیت جانی و مالی مسافران تبدیل شده اند، مسافرانی که از خوش خیالی و یا نبود زمان کافی، از این خوروها به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.

می توان از کمبود نیروی پلیس راهور برای برخورد با مسافربرهای شخصی، نبود طرحی جامع برای ساماندهی مسافربرهای شخصی و یا نبود مستمر ماموران تاکسیرانی در پایانه های مسافربری به عنوان عاملی برای گسترش فعالیت مسافربرنماها یاد کرد.

اینکه سازمان تاکسیرانی چه تدابیری برای ساماندهی این مسافربرها در طرح خود اندیشیده و یا چرا نیروی کافی از سوی پلیس راهور برای این منظور اندیشیده نمی شود نیاز به بررسی و پرداختن دارد.

از سوی دیگر گسترش روزافزون بیکاری و بیگانگی برخی مسافران با فرهنگ حمل و نقل عمومی بر تخطی از قانون منع فعالیت مسافربرهای شخصی می افزاید که برخورد با فعالیت غیرقانونی این افراد در گرو همکاری پلیس، مردم و سازمان تاکسیرانی می باشد

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.