جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

امکانات لازم برای انجام تمرینات قایقرانی در کرمانشاه وجود ندارد
14 آبان 1397 - 8:46
شناسه : 10887
2
شهلا بهروزی‌راد دارنده مدال طلای مسابقات پاراکانوی قهرمانی آسیا: تمام تلاشم کسب سهمیه ۲۰۲۰ توکیو است طلوع‌‌کرمانشاه :

بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان چون اردویی نداشتیم مجبور شدم به کرمانشاه بروم. البته در کرمانشاه چون امکانات لازم برای انجام تمرینات قایقرانی وجود ندارد فعلا تمرینات بدنسازی خود را در اینجا دنبال می‌کنم/امیدوارم اردوی تیم ملی هر چه سریعتر در دریاچه آزادی تشکیل شود، چون تاخیر در برپایی اردو سبب می‌شود تا فرصت آماده‌سازی را از دست بدهم/وی گفت: چون رشته پاراکانو هنوز پارالمپیکی نشده سعی دارم بعد از این تمریناتم را تنها در رشته کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ متر پیگیری کنم تا در مسابقات قهرمانی جهان که مرداد سال آینده برگزار می‌شود به سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دست پیدا کنم

پ
پ

دارنده مدال طلای مسابقات پاراکانوی قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: بعد از موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان، تمام تلاشم بر این است که در قهرمانی جهان سال آینده ضمن ارتقای رنکینگ سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز کسب کنم.

شهلا بهروزی راد، بعد از کسب مدال طلا در پاراکانو مسابقات قهرمانی آسیا و نقره در کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ متر افزود: هر چند برای دومین بار در مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا ازبکستان در مسافت ۲۰۰ متر پارو می‌زدم و تجربه زیادی در این رشته نداشتم، اما موفق به کسب مدال طلای این رشته شدم و در کایاک که رشته اصلی من است با ۵ هزارم ثانیه رقابت را به حریف ازبکی خود واگذار و به مدال نقره دست پیدا کردم.

وی گفت: چون رشته پاراکانو هنوز پارالمپیکی نشده سعی دارم بعد از این تمریناتم را تنها در رشته کایاک تک نفره مسافت ۲۰۰ متر پیگیری کنم تا در مسابقات قهرمانی جهان که مرداد سال آینده برگزار می‌شود به سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دست پیدا کنم.

بهروزی راد خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان سال گذشته که در ازبکستان برگزار شد در جایگاه پنجم جهان قرار گرفتم، اما این بار تلاش خواهم کرد ضمن کسب مدال، رنکینگ جهانی خود را نیز ارتقاء ببخشم و جایگاه بهتری را برای خود رقم بزنم.

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تمرینات خود را آغاز خواهید کرد، تصریح کرد: بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان چون اردویی نداشتیم مجبور شدم به کرمانشاه بروم. البته در کرمانشاه چون امکانات لازم برای انجام تمرینات قایقرانی وجود ندارد فعلا تمرینات بدنسازی خود را در اینجا دنبال می‌کنم. امیدوارم اردوی تیم ملی هر چه سریعتر در دریاچه آزادی تشکیل شود، چون تاخیر در برپایی اردو سبب می‌شود تا فرصت آماده‌سازی را از دست بدهم.

وی گفت: چون به فصل سرما نزدیک می‌شویم در حال حاضر باید شرایط بدنی خود را از نظر استقامت و قدرت ارتقاء بدهیم تا از سال آینده تمرینات خود را وارد فاز سرعت کنیم. قطعا تاخیر در برگزاری اردوی تیم ملی سبب می‌شود تا فرصت کمتری برای آماده‌سازی بدنی خود از نظر استقامت و قدرت داشته باشم. 

بهروزی‌راد در پایان از حمایت‌های فدراسیون قایقرانی تشکر و قدردانی کرد/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.