شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

شهر بازی مدرن کرمانشاه یک سال دیگر به بهره برداری می رسد/کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب قدرتمند گردشگری سرزمین فرصت ها است
22 مهر 1398 - 13:15
شناسه : 125470
1
مدیر شهربازی لب آب کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کریم غضنفری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری طلوع کرمانشاه اظهار داشت:در طرح پروژه چند منظوره ولایت که مهمترین قسمت آن شهربازی است، ۳ فاز پیش بینی و پیشنهاد شده است. فاز اول آن احداث، راه اندازی و بهره برداری از خود شهربازی است که شامل شهربازی، بازیهای آبی، رستوران ها، کافی شاپ، فست فود و..است . فاز دوم شامل مجتمع اقامتی و هایپر استار است و فاز سوم نیز شامل مجتمع ورزشی چند منظوره و پیست کارتینگ، بولینگ، بیلیارد و پیست موتور چهار چرخ ،پینت بال و …خواهد شد/وی با اشاره به وجود دستگاه های بازی فرسوده و قدیمی در شهربازی گفت: با وجود اینکه مدتی است زمین شهربازی در اختیار تیم ما قرار داده شده ست اما هنوز نتوانسته ایم شروع به کار کنیم/ به گفته وی پیمانکار سابق شهربازی با سهل انگاری در جمع آوری دستگاه های فرسوده در این مجموعه پاسخگوی این موضوع نیست و علیرغم تذکر های شفاهی و قانونی، ازطرف مراجع زیربط هیچگونه همکاری با مجموعه جدید ندارد/غضنفری تاکید کرد:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته می بایست ظرف مدت یک سال با دستگاه های مدرن و دارای استاندارد، شهربازی را تجهیز و به مرحله بهره برداری برسانیم/ او گفت: برای بهره برداری هریک ازفازهای شهربازی مبلغی حدود ۱۵میلیارد تومان هزینه لازم است/غضنفری افزود: مدت زمان قرار داد فعالیت وی در شهربازی کرمانشاه ۲۸ سال است که ۳ سال آن صرف ساخت وتجهیز شهربازی می شود/این سرمایه گذار با تقدیر از حمایت، همکاری و استقبال بسیار خوب استاندار کرمانشاه مهندس هوشنگ بازوند، از وی بعنوان بازوی قدرتمند اقتصادی استان کرمانشاه یاد کرد

پ
پ

شهر بازی مدرن کرمانشاه یک سال دیگر به بهره برداری می رسد/کرمانشاه  برای تبدیل شدن به قطب قدرتمند گردشگری  سرزمین فرصت ها است!

بدون حمایت مسئولین سرمایه گذار واقعی جذب نمی شود!

کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_ با نزدیک شدن کشورهای در حال توسعه به دنیای مدرنیته، احداث شهربازی در شهرهای بزرگ و پرتردد می تواند یکی از مولفه های مهم و بسیار تاثیر گذار بر کیفیت بهداشت روانی شهرواندان باشد.

 همچنین نقش گسترده فضای سبز در تمدد اعصاب بر کسی پوشیده نیست. تا حدی که  می توان از مبحث پارک درمانی به عنوان یکی از نسخه های سلامت بخش نام برد. از سوی دیگر، فضای شهری بخشی از ساختارهای شهر  است که طراحی آنها می بایست در راستای ضروریات زندگی شهری و در جهت پاسخگویی به نیازهای شهروندان باشد. با توجه به مساحت، فضای سبز گسترده و موقعیت جغرافیایی شهربازی کرمانشاه؛ توجه به الگوهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی این شهر، احداث و بهسازی شهربازی درکلانشهر کرمانشاه می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم، جذب گردشگر و سرمایه گذار، تکثیر زیبای های بصری، ایجاد شور و نشاط در جامعه، تخلیه هیجانات روحی جوانان و…ایفا کند. همچنین  این امر میتواند زمینه ساز ایجاد فضای سالم و با ارزش شهری باشد.

کریم غضنفری فوق لیسانس مکانیک و اهل شیراز  برنده مناقصه واگذاری شهربازی و سرمایه گذار جوانیست که قرار است سکان مدیریت و ساخت شهربازی مدرن کرمانشاه را در دست بگیرد. طبق پیش بینی ها و برآورد غضنفری و تیم متخصص او  نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت شهربازی کاملا مدرن در کرمانشاه  لازم است.

مدیر جدید شهربازی کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار طلوع، اظهار کرد: در دنیای صنعتی امروز پرکردن اوقات فراغت مردم می بایست  یکی از دغدغه های مهم مسئولین باشد، زیرا شهربازی نقش بسزایی در پرکردن اوقات فراغت مردم دارد واز آن به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در کلانشهرها یاد می شود.

وی افزود: در طرح پروژه چند منظوره ولایت که مهمترین قسمت آن شهربازی است، ۳ فاز پیش بینی و پیشنهاد شده است. فاز اول آن احداث، راه اندازی و بهره برداری از خود شهربازی است که  شامل شهرباز، بازیهای آبی، رستوران ها، کافی شاپ، فست فود و..است . فاز دوم شامل مجتمع اقامتی و هایپر استار است و فاز سوم نیز شامل مجتمع ورزشی چند منظوره و پیست کارتینگ، بولینگ، بیلیارد و پیست موتور چهار چرخ ،پینت بال وخواهد شد.

وی با اشاره  به وجود دستگاه های بازی  فرسوده و قدیمی در شهربازی گفت: با وجود  اینکه مدتی است  زمین شهربازی در اختیار تیم ما قرار داده شده ست اما هنوز نتوانسته ایم شروع به کار کنیم.

 “به گفته وی پیمانکار سابق شهربازی با سهل انگاری در جمع آوری دستگاه های فرسوده در این مجموعه پاسخگوی این موضوع نیست و علیرغم تذکر های شفاهی و قانونی، ازطرف مراجع زیربط هیچگونه همکاری با مجموعه جدید ندارد.”

غضنفری همچنین افزود: حمایت ها و دغدغه های شهردار کرمانشاه دکتر سعید طلوعی در زمینه خدمت به مردم و استقبال از سرمایه گذاری در این پروژه بسیار دلگرم کننده است.

غضنفری تاکید کرد:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته می بایست  ظرف مدت یک سال با دستگاه های مدرن و دارای استاندارد، شهربازی را تجهیز و به مرحله بهره برداری برسانیم.

 او گفت: برای بهره برداری هریک ازفازهای شهربازی مبلغی حدود  ۱۵میلیارد تومان هزینه لازم است.

غضنفری افزود: مدت زمان قرار داد فعالیت وی در شهربازی کرمانشاه ۲۸ سال است که ۳ سال آن صرف ساخت وتجهیز شهربازی می شود.

این سرمایه گذار با تقدیر از حمایت، همکاری و استقبال بسیار خوب استاندار کرمانشاه مهندس هوشنگ بازوند، از وی بعنوان بازوی قدرتمند اقتصادی استان کرمانشاه یاد کرد و گفت: بدون حمایت مسئولین سرمایه گذار واقعی جذب نخواهد  شد ! وی افزود: اگر حمایت و دلگرمی های همه جانبه استاندار کرمانشاه و معاون اقتصادی او “دکتر هدایت حاتمی”،شهردار کرمانشاه، اعضای شورای شهر و مدیریت سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه نبود،  با سنگ اندازی و غرض ورزی برخی افراد سود جو مدتها پیش از سرمایه گذاری در کرمانشاه منصرف می شدم!

مدیر شهربازی کرمانشاه گفت: پروژه شهربازی جدید کرمانشاه منجر به اشتغالزایی مستقیم حداقل۲۵۰نفر می شود. در کنار بهره برداری از این پروژه ۵۰۰نفر نیز به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

او با اظهار تاسف از اینکه نیروی های بومی کرمانشاه تخصص لازم برای پیشبرد پروژه های فنی شهربازی را ندارند گفت:برای پیشرفت عملیات تخصصی این پروژه می بایست از نیروهای فنی و متخصص صنعتی استفاده شود، هدف مدیریت مجموعه شهربازی کرمانشاه استفاده صد درصدی  از نیروهای بومی است. وی اظهار امیدواری کرد که  با آموزش به افراد  بومی این مهم تحقق یابد.

مهندس غضنفری گفت: بخشی از وسایل شهربازی ازکشورهای چین و ایتالیا خریداری شده است و بخشی دیگر نیز تولید داخل کشور است که همگی از استاندارد های روز دنیا برخوردارند.

از دیدگاه مهندس غضنفری به عنوان یک سرمایه گذار، کرمانشاه با دارا بودن ظرفیت های بسیار بکر از لحاظ جغرافیایی و مرز مشترک با کشورعراق، همچنین تنوع آب و هوایی می تواند در غرب کشور درخشش ویژه ای داشته باشد. وی تاکید کرد: کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب قدرتمند گردشگری سرزمین فرصت ها است و با کمک مدیران آینده نگر، دلسوز و متخصص می تواند در سال ۲۰۲۰ قطب پر آوازه گردشگری  گردد.

پریا امیری پریان_خبرنگارطلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.