جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اکنون این سوال وجود دارد که معیار ستاد کل نیروهای مسلح برای تعیین مناطق جنگی چیست؟
01 بهمن 1397 - 15:17
شناسه : 16553
0
صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

صفری:با عنایت به اینکه حمله رژیم بعث عراق و شروع جنگ تحمیلی علیه کشورمان از استان کرمانشاه آغاز و پایانش در این استان بوده و در جریان هشت سال دفاع مقدس شهرستان کرمانشاه حدود ۱۲۰۰ مرتبه بمباران و مورد اصابت موشک قرار گرفته است. متاسفانه ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به مقاومت مردم کرمانشاه در برابر حملات وحشیانه رژیم بعثی، آوارگی و تقدیم شهدا و جانبازان و تحمل خسارت های معنوی و مادی جبران ناپذیر، شهرستان کرمانشاه را در لیست مناطق جنگی قرار نداده است/صفری در نطقی دیگر در مجلس دهم خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: چه پاسخی برای مردم صبور و جوانان تحصیل کره و با استعداد اما بیکار کرمانشاه دارید؟ چرا پس از گذشت هفت سال مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه هنوز به طور کامل اجرایی نشده است؟ دولت در برابر مطالبات و حق مردم کرمانشاه چه پاسخی دارد؟/واحدهای صنعتی استان کرمانشاه به دلیل مشکل تامین نقدینگی در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند

پ
پ
صفری در نطق میان دستور:
واحدهای صنعتی استان کرمانشاه به دلیل مشکل تامین نقدینگی در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند
سرویس صحن
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی استان کرمانشاه به دلیل مشکلات نقدینگی و عدم همکاری بانکها برای امهال وام ها در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند.

احمد صفری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: مردم همیشه در صحنه استان کرمانشاه در کنار دیگر هموطنان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور پیشرفت های فراوانی داشته و علی رغم توطئه های دشمنان انقلاب، رهبری امام راحل (ع) و مقام معظم رهبری، مردم با صلابت حضور پرشور خود را ادامه می دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور، اظهار کرد: افزایش بی رویه قمیت ها عرصه را بر اقشار مختلف مردم به خصوص افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تنگ کرده است.

وی ادامه داد: چرا برای وضعیت نابسامان قیمت ها اقدام موثری صورت نمی گیرد؟. چرا علی رغم کاهش قمیت نرخ ارز اقدامی برای کاهش قیمت کالاهای اساسی صورت نمی گیرد؟ آیا پاسخ حمایت همه جانبه مردم از سیاست های اعلامیتان در انتخابات ریاست جمهوری کوچک شدن سفره مردم و افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی است؟

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: چه پاسخی برای مردم صبور و جوانان تحصیل کره و با استعداد اما بیکار کرمانشاه دارید؟ چرا پس از گذشت هفت سال مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه هنوز به طور کامل اجرایی نشده است؟ دولت در برابر مطالبات و حق مردم کرمانشاه چه پاسخی دارد؟.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با عنایت به اینکه حمله رژیم بعث عراق و شروع جنگ تحمیلی علیه کشورمان از استان کرمانشاه آغاز و پایانش در این استان بوده و در جریان هشت سال دفاع مقدس شهرستان کرمانشاه حدود ۱۲۰۰ مرتبه بمباران و مورد اصابت موشک قرار گرفته است. متاسفانه ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به مقاومت مردم کرمانشاه در برابر حملات وحشیانه رژیم بعثی، آوارگی و تقدیم شهدا و جانبازان و تحمل خسارت های معنوی و مادی جبران ناپذیر، شهرستان کرمانشاه را در لیست مناطق جنگی قرار نداده است.

صفری افزود: اکنون این سوال وجود دارد که معیار ستاد کل نیروهای مسلح برای تعیین مناطق جنگی چیست؟.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایمان قلبی و عملی اینجانبت و اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی، علی رغم اینکه استان کرمانشاه و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارای رتبه اول بیکاری در کشور است، متاسفانه عملکرد غیرقابل دفاع سازمان خصوصی سازی در کل کشور در حق بیت المال و بروز مشکلات متعدد که منجر به بیکاری و بلاتکلیفی کارگران پر تلاش در واحدهای واگذاری شده  است.

شاهد واگذاری سیلوهای استان، پتروشیمی بیستون، جایگاه های سوخت و غیره با قمیت بسیار ناچیز هستیم

وی ادامه داد: بعد از ضربه جبران ناپذیر واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به قیمت بسیار ناچیز، اینبار شاهد واگذاری سیلوهای استان، پتروشیمی بیستون، جایگاه های سوخت و غیره با قمیت بسیار ناچیز هستیم؛ از وزیر اقتصاد می خواهم از واگذاری سیلوهای استان به بخش خصوصی که مورد اعتراض نمایندگان استان و مسئولان استانی است در اسرع وقت جلوگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: استعفای نمایشی سازمان خصوصی سازی برای کاهش فشار افکار عمومی است، عملکرد این سازمان که غیر از لطمه شدید و حراج اموال بیت المال که سودی نداشته است، نباید به دست فراموشی سپرده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش بیست درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان صبور در سال آینده هیچ تناسبی با افزایش تورم و قیمت ها نداشته و با توجه به شرایط سخت معیشتی بازنشستگان خصوصا فرهنگیان ضرورت اجرای افزایش حقوق و اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین مورد انتظار است.

صفری افزود: سقف پرداخت مالیات کارکنان دولت باید تغییر کند و کارکنان بیشتری شامل معافیت مالیاتی شوند. از سازمان امور اداری و استخدامی تقاضا می شود در خصوص همسان سازی حقوق کارمندان قراردادی با رسمی و پیمانی تسریع کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین تقاضا می شود با تصویب اعتبار مورد نیاز بودجه سال آینده زمینه اجرای رتبه بندی معلمان را فراهم و در کنار اجرای این طرح میزان دریافتی معلمان نیز هم سطح امتیاز دریافتی دیگر کارکنان دولت در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: با توجه به سردسیر بودن استان کرمانشاه روند گازرسانی به روستاها قابل قبول نیست. تعداد قابل توجهی از روستاهای شهرستان کرمانشاه در انتظار گازرسانی به سر می برند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نرخ بالای بیکاری در استان کرمانشاه با کاهش جدی قدرت خرید مردم، از دولت می خواهم در خصوص اعمال تخفیف و معافیت مالیاتی اصناف کرمانشاه موافقت کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد قابل توجهی از کارکنان دستگاه های اجرایی استان پس از گذشت یک دهه از خدمت هنوز به صورت شرکتی و قراردادی فعالیت می کنند. چرا در خصوص تبدیل وضعیت این افراد اقدامی صورت نمی گیرد؟

صفری افزود: با توجه به تکلیف قانونی وزارت ورزش و جوانان، متاسفانه این وزارتخانه هیچ برنامه موثری برای رسیدگی و رفع مشکلات عدیده ای که جوانان با آن مواجه هستند نداشته و این بی تفاوتی منجر به افزایش معضلات اجتماعی در جامعه شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس احکام قانون برنامه ششم توسعه الزاماتی برای رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعیین شده است اما متاسفانه شاهد بلاتکلیفی این خانواده ها هستیم. مشکلات معیشتی، لغو بیمه تکمیلی، عدم پوشش بیمه ای، عدم صدور کارت رزمندگی، عدم تبدیل وضعیت استخدامی و غیره از اهم این مشکلات است.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: درخواست می شود استقرار اداره کل راه آهن استان کرمانشاه شتاب بیشتری به خود بگیرد. تخصیص اعتبارات راه های روستایی و غیره باید در دستورکار باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر کشور، تصریح کرد: متاسفانه علی رغم پیگیری های صورت گرفته تاکنون هیچ اقدام موثری توسط وزارت کشور برای تعیین کلان شهر کرمانشاه صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی استان به دلیل مشکلات نقدینگی و عدم همکاری بانکها برای امهال وام ها در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند/ملت

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.