شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کرونا یازدهمین قربانی خود را در کرمانشاه گرفت/افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در کرمانشاه به ۱۳۶ نفر
26 اسفند 1398 - 16:58
شناسه : 187441
2
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست ۲۱ نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۳۶ نفر رسید که ۱۱ نفر از آنان فوت کرده‌اند. طلوع‌‌کرمانشاه :

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز دوشنبه (۲۶ اسفند) گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۵۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۵۳۴ نفر از آنان ترخیص شده اند/رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۱۰ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۶۱ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۰ نفر در اسلام آبادغرب، ۲۸ نفر در سنقر، ۱۷ نفر در کنگاور، سه نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و سه نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند/وی به تصمیم ستاد مدیریت کرونا در رابطه با صنوف اشاره کرد و گفت: صنوفی که نیازهای اساسی مردم‌ را تامین می کنند به هیچ‌ عنوان بسته نخواهند شد.

پ
پ

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است، گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از
شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد که به منظور شناسایی بیماران مشکوک به کرونا طرح بیماریابی فعال در سطح استان آغاز شده است.
شکیبا اظهارداشت: در این طرح کارشناسان سلامت از طریق تلفن با خانواده‌ها تماس می گیرند و جویای سلامت آنها می شوند.
وی افزود: در این طرح تماس با بیماران حاد زمینه‌ای همچون بیماران دیابتی، تنفسی، قلبی عروقی و کلیوی عنوان اولویت پیگیری می شود.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه کرمانشاه توضیح داد: در صورتی که در خانواده ها بیماران دارای علائم مشکوک به کرونا باشد، توسط کارشناسان راهنمایی خواهند شد تا در خانه بمانند و قرنطینه شوند.
شکیبا افزود: در صورتی که افرادی دارای علائم بیماری کرونا از بیماری زمینه‌ای و حاد نیز رنج ببرند این افراد به مراکز ۱۶ ساعته بهداشت و سلامت استان معرفی می شوند تا مراحل درمان را طی کرده و در صورت نیاز به بستری به بیمارستان ها معرفی شوند.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز ۱۶ ساعت هستیم، گفت: بیماران براساس نوبت دهی و منظم به مراکز فراخوانده خواهند شد تا از ازدحام و شیوع احتمالی بیماری جلوگیری شود.
شکیبا عنوان کرد: از افراد دارای علائم بیماری کرونا که بیماری حاد زمینه‌ای ندارند تقاضا داریم که در منزل استراحت کنند و در صورت مشاهده علائم حاد تنفسی به مراکز ۱۶ ساعته بهداشت مراجعه کنند.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ درصد بیماران در روزهای گذشته یا میهمانی از استان‌های پرخطر داشتند و یا به این استان‌ها مسافرت کرده اند.
شکیبا تاکید کرد: از مردم می خواهیم که در این ایام نه به مسافرت بروند و نه میزبان مسافرانی از دیگر استان های کشور باشند.
وی افزود: همچنین تقاضا داریم که به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه، مردم آیین هایی همچون پنجشنبه و چهارشنبه آخر سال صرف نظر کنند و در ایام نوروز به دیدار اقوام خود نروند تا بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.