شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20877 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

اگر این نشانه ها را روی انگشتانتان دارید یعنی فشارخون شما بالاست پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم کشتار غیرمجاز دام‌در منطقه اورامانات بیشتر دیده می‌شود جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی

۲۶ آذر ماه نقطه عطفی در اقتصاد کشور است/ در طول روز بالغ بر هزار کامیون کالا به عراق صادر می شود
30 آذر 1399 - 9:38
شناسه : 263138
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند «استاندار کرمانشاه» عصر شنبه با تبریک هفته حمل و نقل، در سالن شهدای دولت استانداری، اظهار داشت: از مردم استان کرمانشاه که در محدودیت های اخیر در رابطه با کرونا مشارکت داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم./بازوند افزود؛ آمار مبتلایان و فوتیها در اثر بیماری کرونا پایین آمده که حاصل رعایت کردن پروتکل های بهداشتی مردم استان بوده./استاندار در ادامه گفت: در ۲۵ روز گذشته یک هزار و ۲۶۵ نفر در بیمارستان های استان بستری بودند با رعایت اکثر مردم به پروتکل های بهداشتی اخیر این تعداد به ۲۸۵ نفر رسیده است و تعداد فوتی های استان نیز کاهش چشمگیری داشته است./بازوند در ادامه گفت: ویروس کرونا بیشترین ضربه و آسیب را به بخش حمل و نقل، خدمات و گردشگری وارد کرده و خسارت سنگینی را به این بخش ها متحمل کرده است و ما درصدد جبران حداقلی این خسارت ها هستیم./مدیریت ارشد استان محدودیت های رفت و آمد استان را از امشب ساعت ۲۰ شب و تعطیلی مغازه ها نیز از ساعت ۱۸ اعلام کرد و افزود:شب یلدا امیدواریم بتوانیم بدون مشکل از این شب عبور کنیم.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند «استاندار کرمانشاه» عصر شنبه با تبریک هفته حمل و نقل، در سالن شهدای دولت استانداری، اظهار داشت: از مردم استان کرمانشاه که در محدودیت های اخیر در رابطه با کرونا مشارکت داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

بازوند افزود؛ آمار مبتلایان و فوتیها در اثر بیماری کرونا پایین آمده که حاصل رعایت کردن پروتکل های بهداشتی مردم استان بوده.
استاندار در ادامه گفت: در ۲۵ روز گذشته یک هزار و ۲۶۵ نفر در بیمارستان های استان بستری بودند با رعایت اکثر مردم به پروتکل های بهداشتی اخیر این تعداد به ۲۸۵ نفر رسیده است و تعداد فوتی های استان نیز کاهش چشمگیری داشته است.
بازوند در ادامه گفت: ویروس کرونا بیشترین ضربه و آسیب را به بخش حمل و نقل، خدمات و گردشگری وارد کرده و خسارت سنگینی را به این بخش ها متحمل کرده است و ما درصدد جبران حداقلی این خسارت ها هستیم.

مدیریت ارشد استان محدودیت های رفت و آمد استان را از امشب ساعت ۲۰ شب و تعطیلی مغازه ها نیز از ساعت ۱۸ اعلام کرد و افزود:شب یلدا امیدواریم بتوانیم بدون مشکل از این شب عبور کنیم.

استاندار کرمانشاه معتقد بود، تغییر سبک زندگی ما تنها راه کنونی مبارزه با کروناست، با تغییر سبک زندگی می توانیم با این بیماری مرگبار مقابله کنیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی از تعداد بیماران و فوتی ها کاست.
بازوند در رابطه با حمل و نقل و راهداری گفت: ۲۶ آذرماه نقطه عطفی در تاریخ اقتصاد کشور است، که در دهه شصت و در زمان جنگ اتفاق افتاد و به حل مشکلات کشور کمک نمود و این رشادت در تاریخ برای ما ماندگار شد و در شرایط کرونایی در کشور حمل و نقل با تمام توان خود در جریان می باشد و در طول روز بین یک هزار تا یک هزار و ۳۰۰ کامیون کالا به عراق صادر می شود.
بازوند از مدیران استانی خواست در رابطه با مالیات بر حمل و نقل و همچنین ارائه تسهیلات به این بخش توجه ویژه داشته باشند. و اگر بخواهیم کرمانشاه را به عنوان مرکز منطقه حساب کنیم باید شرایطی را فراهم کنیم که علاوه بر ارائه خدمات به استان کرمانشاه به استان های همجوار و حتی همسایه مرزی استان نیز خدمات ارائه داده شود.

بازوند از ضعف های استان به بها ندادن به سرمایه گذار اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال قرار بر این بود تا ایرلاین قشم را به استان وارد کنیم اما با وجود تلاش فراوان، سرمایه گذاری برای خرید این ایرلاین در استان پیدا نشد.
استاندار در پایان سخنانش ضمن تشکر از رئیس پلیس راه و همکاران پر تلاششان، گفت: پلیس راه در سراسر سال، تمام فصول و تمام وقت دوشا دوش مسافران خدمت رسانی دارد، اگر هم جریمه ای باشد برای سلامت خودمان در نظر گرفته می شود.
در این جلسه محمد حیدری« رئیس پلیس راه استان» آمار تصادفات سه سال اخیر را به طور متوالی با کاهش چشمگیر اعلام کرد و افزود: در هشت ماهه سال جاری ۲۳درصد کاهش تلفات جاده ای داشته ایم در صورتی که آمار میانگین کشوری ۱۴ درصد است و در استان کرمانشاه ۸۰۰۰ کیلو متر جاده فعال پای کار هستند./رحمانی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.