شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

سوم خرداد برای همیشه پرونده اش باز است/ عزم ملی حمایت همه را می طلبد
03 خرداد 1401 - 10:03
شناسه : 278112
2
رییس دفتر نظارت بر بازرسی استان کرمانشاه مطرح کرد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه- کنفرانس خبری رییس دفتر بازرسی برنظارت انتخابات استان کرمانشاه، عصر دوشنبه «دوم خرداد ماه ۱۴۰۱» به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزمندانه سوم خرداد ماه « آزادی خرمشهر عزیز» در سالن جلسات دفتر نظارت و بازرسی استان کرمانشاه برگزار شد/حجت الاسلام محسن مفید در این نشست اظهار کرد: خرداد ماه در تاریخ انقلاب حوادثی در خود داشته که به عنوان نقطه عطف در انقلاب از آنها می توان نام برد/حجت الاسلام مفید با اشاره به قیام پانزده خرداد که در دهه ۴۰ رخ داد، از آن به عنوان حادثه پر افتخار برای جهان اسلام و مستضعفین و محرومان عالم، نقطه عطف رهایی از ستمگران یاد کردو افزود: سوم خرداد به عنوان یک روز خجسته نه فقط در جنگ تحمیلی، بلکه در تاریخ اسلام و تاریخ آزادگان برای دفاع از حریت بشریت نقطه عطف شد/رییس دفتر نظارت بر بازرسی استان کرمانشاه در ادامه گفت: توجه، همدلی و هم افزایی نیروهای مسلح ما« سپاه، ارتش و بسیج» با توجه به امداد غیبی که خداوند در سوم خرداد به برکت این روز فتح الفتوح را نثار مردم عزیز ایران و نیروهای مسلح کرد، سوم خرداد در تاریخ ما در سال ۱۳۶۱ پرونده اش بسته نشده و برای همیشه باز است و می توانیم با مرور این حادثه ها درسها برای آینده کشورمان بگیریم.

پ
پ

توجه به همدلی و هم افزایی نیروهای مسلح،خداوند در روز سوم خرداد این فتح الفتوح را نثار مردم و نیروهای مسلح کرد

این مسوول معتقد بود از ظرفیت سوم خرداد به مشکلات روز هم باید نگاه داشته باشیم، چندین سال است که اولویت رفع مشکل مسعله معیشت مردم است که چرا اقتصاد اینگونه شده است، این موضوع مربوط به ۱۰ سال و ۲۰ سال و ۴۰ سال نیست، ما یک اقتصاد بیمار و محصولی ۱۰۰٪ وابسته را بویژه در حوزه های صنعت، عمرانی و خدماتی را از رژیم سابق تحویل گرفتیم.

مردم در حوزه یارانه با موضوع جراحی روبرو هستند.

حجت الاسلام مفید افزود: کشور ما از اول انقلاب تا امروز نیز درگیر تحریم است، در هفت مورد و هفت حوزه جراحی باید شکل بگیرد، در کشور یارانه، بهره وری مالیات، گمرک، بانکداری، ارزش پول ملی، کالا و خدمات تدوین شده است. و لازم است جراحی در این هفت حوزه را داشته باشیم، مردم نیز امروز در حوزه یارانه ها با موضوع جراحی روبرو هستند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی استان کرمانشاه در ادامه از گران شدن ۲۹۳٪ از کالاهای مصرفی طی سه سال اخیر سخن گفت که در این خصوص ۳۰ تا ۴۰٪ به هدف رسیده ایم و بقیه به یک راند بزرگ به نفع سودجویان و قاچاقچیان شده است و سرمایه دار نیز انگیزه ای برای تولید نداشت و پولها به جای تولید به سمت دلالی، قاچاق و خودرو رفته است. اما دولت وقت سیاستی را برای اقشار محروم تهت عنوان ارز ترکیبی در پیش گرفته است، و عزم ملی با وحدت همه گروه ها و احضاب، حمایت همه را می طلبد
حجت الاسلام مفید در ادامه سخنانش تأکید کرد: اجرای سیاست‌های حمایت‌های دقیق و علمی در سه بخش تولید، توزیع و مصرف مد نظر است. انتظار داریم از پشت عینک جناحی و حزبی به موضوعات ملی نگاه نشود.

لازم به ذکر است: در این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخهای لازم داده شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.