سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20868 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم

مدیران ناکارآمد چرا مسوولیت پذیرفته‌اند؟ / با وزرا صحبت می‌کنم که مدیران غیرپاسخگو را عزل کنند
25 آبان 1396 - 17:33
شناسه : 1990
1
بازوند در ستاد بحران گیلانغرب:   طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: هر مدیری که نتواند در این شرایط کاری انجام دهد چرا مسوولیت پذیرفته است؟ با وزیرانی که مدیران ناکارآمد داشته باشند صحبت میکنم که مدیران غیرپاسخگو را عزل کند.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طلوع، هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران گیلانغرب اظهار داشت: ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی تخریب و حدود ۸۰۰ واحد مسکن شهری در شهرستان گیلانغرب خسارت دیده است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: محدودیتی برای ارائه تسهیلات به واحد‌های مسکونی خسارت دیده نداریم، افزود: دولت تمام قد از آسیب دیدگان حمایت می‌کند.

وی گفت: مدیران درمورد حوزه کاری خود به وزراء اطلاعات اشتباه ندهند.‌ برای اینکه بتوانیم از ظرفیتهای ملی وزارتخانه ها در راستای حل بحران استفاده، و مشکلات حادثه دیدگان را سریعتر رفع کنیم، نیاز است که هم ما و هم وزیران‌ دریافت درستی از اوضاع مناطق آسیب دیده داشته باشیم.

بازوند افزود: تمام مدارس گیلانغرب به جز دهستان دیره از شنبه باید بازگشایی شوند، نوسازی مدارس نیز به هر قیمتی شده تا دوشنبه هفته آینده کانکس هایی برای راه‌اندازی مدرسه موقت در دهستان دیره نصب کند و سریعا روند احداث و بازسازی مدارس را آغاز کند.

بازوند بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم در کمتر از سه روز مصوبه تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت تسهیلات بلاعوض در حوزه مسکن روستایی را برای آسیب دیدگان زلزله بگیریم.

وی با اشاره به اینکه️ تا ساعت شش صبح روز جمعه باید مشکل آب شرب شهر گیلانغرب رفع شود، گفت: ️فلسفه وجودی یک مدیر این است که در شرایط بحرانی بتوانند پاسخگو باشند. هر مدیری که نتواند در این شرایط کاری انجام دهد چرا مسوولیت پذیرفته است؟ با وزیرانی که مدیران ناکارآمد داشته باشند صحبت میکنم که مدیران غیرپاسخگو را عزل کند.

بازوند اظهار داشت:️ مردم کشورهایی که زلزله خیز هستند باید فرهنگ زندگی با زلزله را فرا بگیرند.

وی تاکید کرد:️ زیرساخت‌ها و خطوط انتقالی گاز، آب، برق و … دچار خسارت‌های جدی شده اند. باید از تجربه این زلزله در برنامه ریزی های آینده استفاده کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.