جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

مدیریت درآمد و هزینه‌های شهرداری
13 خرداد 1399 - 11:50
شناسه : 220041
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، نشست هم‌اندیشی شهردار، معاون مالی و اقتصادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و تنی چند از مدیران کل شهرداری با موضوع بررسی راهکارهای درآمدی مجموعه شهرداری برگزار شد./کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی در این خصوص اظهار داشت: در این جلسه با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهکارهای مدیریت هزینه‌ها و درآمدها در مجموعه شهرداری ارائه و در خصوص کاهش نسبی هزینه‌های اداری علی الخصوص اضافه‌کار پرسنل بحث و تبادل نظر انجام گرفت./وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد میانگین اضافه‌کار پرسنل شاغل هر حوزه حداکثر ۱۵۵ ساعت از سوی مدیران با در نظر گرفتن کارایی، قابلیت و حضور هر کدام از پرسنل تایید و لحاظ گردد./وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه یک سازمان افزود: مدیران هر واحد می‌توانند تا سقف ۱۷۵ ساعت برای هرکدام از پرسنل منوط به رعایت میانگین ۱۵۵ساعت هر واحد اضافه‌کار تایید نمایند.

پ
پ

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی گفت: بنابر تصمیم گرفته شده مدیر مستقیم هر واحد وظیفه تایید و لحاظ اضافه کاری برای پرسنل را بر عهده دارند، همچنین بغیر از مدیر مستقیم واحدها کسی حق دخل و تصرف در تعییر ساعت اضافه‌کار را ندارد.

وی در پایان افزود: این تصمیم از پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه در کلیه واحدهای شهرداری برای پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکت نوینی اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است اداره کل سرمایه انسانی آمادگی پاسخگویی به هرگونه سوال همکاران و مدیران را دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.