دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20857 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها

تقاطع غیرهمسطح میدان «سپاه» ۳۱ خرداد افتتاح می‌شود
11 دی 1401 - 10:58
شناسه : 283942
1
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : نادر نوروزی، با اشاره به تعطیلی یک ساله پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه گفت: با پیگیریهای صورت گرفته این پروژه را از اواخر شهریور امسال فعال کردیم و هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/وی با تاکید بر اجرای این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن، اظهار کرد: با توجه به محاسبات صورت گرفته، اگر با حداکثر توان کار کنیم این پروژه نهایتا ۳۱ خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد/هم اکنون تابلوی زمان افتتاح پروژه را نصب کرده‌ایم و سر وعده‌مان با مردم می‌مانیم و پروژه را در زمان اعلام شده تحویل می‌دهیم/نوروزی با بیان اینکه پیش از این سگمنت‌های مورد نیاز تقاطع های غیرهمسطح از تهران به استان آورده می‌شد، گفت: برای اجرای سریع این پروژه کارگاه تولید "سگمنت" را هم  در کمربندی غربی کرمانشاه فعال کرده‌ایم/نوروزی با اعلام اینکه برای اجرای این تقاطع غیرهمسطح ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: تمام اعتبارات این پروژه از محل منابع شهرداری تامین شده است./هرچند اعتبار سنگینی برای اجرای این تقاطع نیاز است، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را سروقت آماده افتتاح کنیم هر ماه به پروژه تزریق اعتبار داریم/نوروزی با بیان اینکه این تقاطع فعلا فقط بصورت روگذرخواهد بود، گفت: اجرای زیرگذر هم در این تقاطع ضروری است، اما فعلا اعتباری برای اجرای آن نداریم.
منبع : ایسنا
پ
پ

 شهردار کرمانشاه با اشاره به نصب تابلوی زمان افتتاح در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه، گفت: این پروژه ۳۱ خرداد سال آینده افتتاح می‌شود.

نادر نوروزی، با اشاره به تعطیلی یک ساله پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه گفت: با پیگیریهای صورت گرفته این پروژه را از اواخر شهریور امسال فعال کردیم و هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با تاکید بر اجرای این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن، اظهار کرد: با توجه به محاسبات صورت گرفته، اگر با حداکثر توان کار کنیم این پروژه نهایتا ۳۱ خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: هم اکنون تابلوی زمان افتتاح پروژه را نصب کرده‌ایم و سر وعده‌مان با مردم می‌مانیم و پروژه را در زمان اعلام شده تحویل می‌دهیم.

نوروزی با بیان اینکه پیش از این سگمنت‌های مورد نیاز تقاطع های غیرهمسطح از تهران به استان آورده می‌شد، گفت: برای اجرای سریع این پروژه کارگاه تولید “سگمنت” را هم  در کمربندی غربی کرمانشاه فعال کرده‌ایم.

نوروزی با اعلام اینکه برای اجرای این تقاطع غیرهمسطح ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: تمام اعتبارات این پروژه از محل منابع شهرداری تامین شده است.

وی افزود: هرچند اعتبار سنگینی برای اجرای این تقاطع نیاز است، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را سروقت آماده افتتاح کنیم هر ماه به پروژه تزریق اعتبار داریم.

نوروزی با بیان اینکه این تقاطع فعلا فقط بصورت روگذرخواهد بود، گفت: اجرای زیرگذر هم در این تقاطع ضروری است، اما فعلا اعتباری برای اجرای آن نداریم.

تقاطع غیرهمسطح میدان «سپاه» ۳۱ خرداد افتتاح می‌شود

تقاطع غیرهمسطح میدان «سپاه» ۳۱ خرداد افتتاح می‌شود

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.