جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

افزایش چند برابری هزینه جواز کسب لوازم آرایشی بهداشتی/ بازار داغ مصرف فرآورده‌های آرایشی در کشور
27 اردیبهشت 1397 - 12:07
شناسه : 7311
5
طلوع گزارش می‌دهد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

مصرف فراوان لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران سبب شده تا زمینه برای ورود سودجویان و قاچاقچیان به این عرصه فراهم شود و بسیاری از اجناس عرضه شده در بازار، تقلبی و فاقد کیفیت و استاندارد هستند.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی در کشور از صنایع بسیار مهم و به نوعی درآمدزا به شمار می‌آید و همچنین مسئله قاچاق روند نامناسبی در این صنعت دارد.

بر اساس اعلام مسئولان، مردم ایران از پر مصرف‌ترین‌ مردم دنیا در زمینه لوازم بهداشتی و آرایشی است و بازار مصرف لوازم آرایش در کشور و به ویژه استان کرمانشاه داغ داغ است.

مصرف فراوان لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران سبب شده تا زمینه برای ورود سودجویان و قاچاقچیان به این عرصه فراهم شود و بسیاری از اجناس عرضه شده در بازار، تقلبی و فاقد کیفیت و استاندارد هستند.

یکی از مباحث قابل توجه در این بین، گلایه متقاضیان اخذ پروانه کسب آرایشی بهداشتی از افزایش قیمت پروانه کسب است، رامین بهرامی شهروند کرمانشاهی در این خصوص به خبرنگار طلوع گفت: سال گذشته برای اخذ پروانه کسب به اتحادیه صنف لوازم آرایشی بهداشتی کرمانشاه مراجعه کردم و چند فیش واریزی گرفتم تا پرداخت کنم مبلغ یکی از فیش‌ها ۲۷۵ هزار تومان بود و مابقی نیز، به نسبت مبالغی در نظر گرفته شده بود، آن زمان پیگیر کارهای اخذ مجوز نشدم تا اینکه حدود ۱۰ روز گذشته دوباره برای اخذ جواز به اتحادیه مراجعه کردم و وقتی فرم‌ها و فیش های واریزی را دیدم که مبلغ ها بسیار افزایش یافته به عنوان مثال بابت یک فیش که ۲۷۵ هزار تومان در سال گذشته باید پرداخت می‌کردم هم اکنون ۸۰۰ هزار تومان باید بپردازم.

وی گفت: چه دلیلی دارد که قیمت ها ظرف چند ماه ۳ برابر شود، وقتی علت را از مسئول اتحادیه جویا شدم ایشان گفتند که نرخ ها را کمیسیون مصوب کرده است.

مرادی رئیس اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی در این خصوص به خبرنگار طلوع گفت: مبلغ لازم برای اخذ پروانه کسب بر اساس قانون است و در مجموع یک میلیون تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان هزینه پروانه کسب لوازم آرایشی بهداشتی می‌شود.

مرادی گفت: اگر متقاضی از بهزیستی و کمیته امداد نامه بیاورد که تحت پوشش این ارگان ها قرار دارد، تخفیف نیز لحاظ می شود.

وی گفت: صنف آرایشی بهداشتی با سلامت مردم ارتباط دارد و کسانیکه وارد این عرصه می شوند باید از نظر مالی توانایی داشته باشند تا اجناس اصل و از شرکت های معتبر را در اختیار مشتری قرار دهند. متاسفانه اجناس نامرغوب و تقلبی در بازار فراوان است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.