پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20850 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟

آخرین جزئیات سرقت مسلحانه در دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه/ تکذیب ورود سارق به خوابگاه دخترانه
27 بهمن 1397 - 13:25
شناسه : 23653
1
مدیر حراست دانشگاه رازی کرمانشاه مطرح کرد طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر حراست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: چند سارق مسلح پس از ورود به محل مزرعه تحقیقاتی پرورش دام پردیس کشاورزی دانشگاه رازی، تعدادی از دام‌های موجود در محل را به سرقت می‌برند. /با توجه به اسکان تعداد زیادی از دانشجویان دختر و پسر در سراهای دانشجویی و همچنین کوی اساتید در محل پردیس کشاورزی، بدون تردید عدم برخورد جدی با سارقان، علاوه بر ایجاد تشویش و نگرانی در بین جامعه دانشگاهی و خانواده‌های آنان، زمینه تکرار چنین جرائمی و در نهایت گسترش ناامنی در جامعه می‌شود./ خبر ورود سارق با سلاح به خوابگاه دخترانه دانشگاه صحت ندارد، وقوع این حادثه در دانشگاه رازی تکذیب می‌شود.

پ
پ

به دنبال انتشار خبر ورود سارقان مسلح  به یکی از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه رازی کرمانشاه و سرقت چند گوسفند که متعلق به دانشجویان برای انجام تحقیقات آزمایشی بود، سجاد دادفر، مدیر حراست دانشگاه رازی در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد.

آنگونه که مدیر حراست دانشگاه رازی کرمانشاه می‌گوید، حدود ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه ۲۲ بهمن‌ماه امسال، چند سارق مسلح با استفاده از شرایط نامناسب جوی و تاریکی هوا، پس از ورود به محل مزرعه تحقیقاتی پرورش دام پردیس کشاورزی واقع در بزرگراه امام خمینی(ره) با تهدید، تعدادی از دام‌های موجود در محل را به سرقت بردند.

رادفر اضافه کرد: با توجه به اسکان تعداد زیادی از دانشجویان دختر و پسر در سراهای دانشجویی و همچنین کوی اساتید در محل پردیس کشاورزی، بدون تردید عدم برخورد جدی با سارقان، علاوه بر ایجاد تشویش و نگرانی در بین جامعه دانشگاهی و خانواده‌های آنان، زمینه تکرار چنین جرائمی و در نهایت گسترش ناامنی در جامعه می‌شود.

وی افزود: دانشگاه رازی با جدیت پیگیر این موضوع خواهد بود و از دستگاه قضایی و مراجع انتظامی و امنیتی استان انتظار می‌رود در اسرع وقت ضمن شناسایی، محاکمه و برخورد قاطع با سارقان، مانع از تکرار چنین اقداماتی در آینده شوند.

رادفر در توضیح خبر منتشر شده دیگری ازاین دانشگاه در برخی از کانال‌های تلگرامی  مبنی بر اینکه «چند روز قبل فردی با سلاح سرد وارد خوابگاه دخترانه این دانشگاه شده و با سرپرست مجموعه درگیر شده بود پس از ایجاد درگیری لفظی فرد مورد نظر از محل متواری می‌شود، اضافه کرد: این خبر صحت ندارد، وقوع این حادثه در دانشگاه رازی تکذیب می‌شود./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.